Sova själv

Åhhhh så skönt, jag kan sträcka på mig i sängen och vända mig hur jag vill, förut låg man ju som en golvad grönsak och vågade inte röra sig eller rättare sagt jag kunde knappt röra mig för jag var inklämd mellan Alex och Liam, men igår när Liam blev 1 månad beslöt vi oss för att börja vänja honom vid att sova själv....nästan iallafall för han har sin säng intill våran, men det är ju känslan han får av att sova ensam i sängen och inte under mammas haka =)
Det gick bra att sova i spjälisen tyckte Liam, inga protester och han var vaken när Alex nattade honom så han visste ju att han inte låg i vår säng, och han vakna som vanligt under natten.
Han vaknade en utav gångerna vid fem och jag trodde ju så klart han var hungrig så jag släpade mig upp och gjorde flaskan, när jag är färdig och kommer in i sovrummet igen vem ligger då och sover som en stock? Jo min älskade son, var detta bara ett av sätten att jävlas med mig för han vakna inte förrän kl. 6 sen igen.  Men men, nu är vi alla uppe och Liam sitter här i mitt knä och gör konstiga ljud ifrån sig....
Idag ska vi hem till min familj och fira mamma/mormor och Hannah/moster som fyller år imorgon !



Lite akrobatiska övningar så här på morgonkvisten


Kommentarer
Postat av: Farmor

hej,va bra att han sover i sin egen säng.det behöver ni alla 3.

kramar farmor.



2009-04-19 @ 11:04:54
Postat av: Anonym

vilken söt pojke ni har! & fint namn du har :)

2009-04-21 @ 17:59:28
Postat av: Anna

Är han en månad redan??? Shit vad tiden går! :)

2009-04-22 @ 16:53:08
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0