Sova ?

Liam har låtit mamma o pappa få sova lite i natt, 22.30 somnade vi och först 02.30 vaknade vi igen.
Men sen tyckte väl han att vi fått sova vad vi skulle för kl 05.00 vaknar han igen, nu vägrar han att somna om och sitter i mitt knä...här sprakar det ordentligt i blöjan, han tar i så ögonen nästan rullar runt......mysigt att skita hos mamma. hummmm nu fick jag ett litet leende, vad var nu detta ?
Det ska bli hela 13 grader idag såg jag på nyheterna precis, skönt. bara inte snön kommer ner hit igen för det snöar uppåt i landet, tacka - - - för att jag bor i skåne. =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaså ni har oxå haft en kul natt ni.



Lillkillen vaknade nog vid två snåret här och åt och åt och åt och sen tyckte han att han skulle ligga och bara titta lite och ha det bra...

Han ville inte alls sova...



Så hoppas han somnar en stund nu på förmiddagen så mamma får sova lite oxå...



Det han har med ögat är att det liksom geggar ihop lite men ser faktiskt bättre ut nu idag.. :)

Gul kan dom bli efter förlossningen men det brukar ge med sig av sig själv.. så hoppas det. Han börjar bli lite mer ogul nu men fortfarande lite gul i ögonen...



Just nu är det bara amningen som jag tycker är lite jobbig..

Hur gör du?

Ammar du eller?

2009-04-03 @ 07:51:54
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0