Onsdagen...

Igår var vi i Ystad, det var egentligen idag vi skulle ditt men det blev ändrade planer för Anna som vi skulle prata med.
Det var lite jobbigt att ta upp allt om förlossningen igen eftersom jag försökt förtränga det hela men det var kul och få veta hur allt hände...tider, hur de gick till väga och hur jag beteede mig. (jag var snäll, inga försök till att vara karatemästare) jag kopierade alla papperna som dom hade skrivit under förlossningen, kul och ha !
Det som var jobbigt var att säga till henne att jag blev sur för att jag inte blev tagen på allvar, när jag sa att jag ville ha lustgasen fick jag ju inte den genast och när jag sa att jag ville krysta så viftade dom bort det men dom kom ganska snabbt fram till att jag menade allvar då jag var fullt öppen och när vattnet gick så hängde knappt Bm med.
 Anna bad om ursäkt igår och förklarade varför de inte trodde på mig, ett "normalt" öppningskede räknar dom med 1 cm i timmen och för mig tog 4 cm en halvtimme, så detta var helt otroligt enligt dom.
Samtalet gick bra och detblev inte så jobbigt som jag trodde, känslomässigt var det ju men jag klarade av det, även att komma tillbaka till sjukhuset var inte heller så farligt.
Jag är så glad för att jag inte har haft några som helst problem med att ta Liam till mig, eftersom det gick så fort tyckte inte bm det hade varit konstigt om jag inte velat det. Men det har jag aldrig kännt och det är jag glad över.
Det finns bara kärlek...




Kommentarer
Postat av: Sofie

Han vägde 3945 och var 53 cm lång när han föddes..

Det är längde som gör att dom små kläderna inte passar.. Han är 55,5 cm lång nu och väger närmare 4500. så han är en lång liten rackare... :)



Eller så är det bara jag som köpt konstiga kläder :)



hur stor är din sötnos?

2009-04-16 @ 19:07:20
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: ja gör ju rätt mycket att min lilla kille är lång som bara den.. :)



Bilder är jag lite sådär till..

Vet inte om jag vill lägga upp ngra bilder alls på sötnosen...

Vill inte att folk ska "ta" bilderna på han...

2009-04-17 @ 08:06:19
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0