Gottigottgott

Den nya ersättningen som vi proar på nu verkar ha effekt för han kräks inte...eller jo pytte pytte lite kan komma upp men det är ju bara överskottet. Så då berodde det väl antagligen på att Nan2 var för tunn.

Jag och Alex gjorde stor kok häromdagen till Liam...vi kokade och mosade potatisar, morötter, palsternacka, broccoli, äpple, och päron.
Vi frös in allt var för sig i iskuber så man kan plocka och blanda lite hur man vill, idag blandade jag palsternacka och potatis och herregud vad den var god, jag tillsätter lite olja så han får i sig lite fett.

Den potatis, palsternacka man köper på burk smakar ju skit äckligt jämfört med egen tillverkad mat.
Det var knappt att Liam fick något för så god var den...skämt o sido klart Liam fick i sig maten.
Sen fick han äpple som mellanmål. Gott gottigottgott

Jag uppdaterar lite mer ikväll med bilder när gubben är hemma från jobb så han kan ta Liam ifall han utlöser larmet.

Ja förresten...min gratis fotobok som jag beställde damp ner i brevlådan idag...så fin den blev !


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vd roligt att det funkar med nya maten.

Kul också att du fått hem fotoboken. Får man se ett smakprov?? :o)

2009-08-12 @ 16:37:41
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Oj, Williams byxor i 62 börjar bli bra tajta runt magen nu. Men så är han en riktig liten klump också =)

2009-08-12 @ 22:30:37
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Vad skönt att den nya maten fungerar bättre!

Casper kräker oxå lite när han får ersättning men sällan när man ammar han eller när han äter riktig mat...



Ska oxå försöka göra lite egen mat sen och frysa in..

Vi dock fortfarande på tredje smaken nu så..Är fatkiskt riktigt kul att göra eget! :)

2009-08-13 @ 11:45:14
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0