Surprise again

Nu har jag och min sambo varit uppe i över en timme och väntar på att vi ska åka till hästtävlingarna som vi ska hjälpa till på, inte för att vi är så där jätte förtjusta i det så får man ju ställa upp på sina föräldrar.

Liam har gjort mig förvånad igen, hela 8½ timmes sömn inatt igen....När han vaknade vid 5 så gick A upp och gjorde en flaska till honom (180ml) men han verkade inte hungrig, lekte med flaskan osv så han fick i sig 90ml totalt tror jag....humm konstigt han inte är hungrig efter 9 timmar utan mat.

Han har ju faktiskt börjat äta lite dåligt om dagarna också, ja förutom när man erbjuder honom riktig mat då.
Kan det bara vara en fas han går igenom eller är det tandensprikningen som spökar ?

Nä nu får jag klä på mig, äta lite frukost och sen får faktiskt VI väcka Liam för en gångs skull. stackars barn.


Kommentarer
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 06:54:05
URL: http://robinvardag.blogg.se/
Postat av: Amanda

Skönt att han sovit så bra. Hoppas ni får ordning på ätandet också.



ha en fin dag.

Kram

2009-08-08 @ 09:31:13
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Det lät intressant - får man fråga vart man hittar en sådan utb??

2009-08-08 @ 16:08:28
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: farmor

köp köttfärs,rulla små köttbullar. koka upp vatten lägg i bullarna. färdiga när dom flyter upp tll ytan. servera med kokt potatis (osaltad) som du mosar med en gaffel och lite margarin,smaskens för en liten babygom. lycka till,farmor

2009-08-08 @ 18:17:45
Postat av: Gabbi

Maya var exakt sån med, blir bättre!

Hon blev också sån med maten när hon fick äta "vanlig" mat.

Tror det är så ibörjan, nu äter maya både och.



oh vad skönt för dig med då! dom verkar följa varandra med sömnen du =)

idag har vi vart och badat och maya har vart hos farmor&farfar så hon sov bara en timma på hela dagen, nu sover, hoppas på en natt till utan att vakna!

Ooh komplex i mängder här med! vi åkte ut till en liten ö utan folk, bara jag älsklingen och mina föräldrar . skönt!

har ni haft en bra dag??

2009-08-08 @ 19:31:59
URL: http://gabriellaajohansson.blogg.se/
Postat av: Gabbi

hoppas att han snart börjar äta som vanligt igen.

Han verkar må bra annars väl?



maya vaknade tyvärr lite med inatt..men men

desamma!! mys söndag känns det som

kramar

2009-08-09 @ 08:17:31
URL: http://gabriellaajohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Låter ju som en trevlig utbildning!



Vet inte den videon blir aldrig godkänd utav YouTube. Får nog testa att ladda upp den igen! :)



Vilda gillar inte alls efterrätter. Tur att grönsakerna går ner i alla fall :) Kul att Liam börjat sova så bra om nätterna. Kram!

2009-08-09 @ 09:59:36
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0