Gnällllll

Jaha mer snö, vaknade inatt igen av plogbilen, inte alls kul men han gör ju bara sitt jobb så vi andra kan komma till vårt jobb....eller ja inte jag då men alla andra !
Usch vad det är tråkigt att gå hemma, jag har ju gått hemma nu sedan i september-08 då jag blev sjukskriven....tur vi hade flytten att tänka på i dec för då kände man ju sig lite nyttig...
Nu har jag gått in i v.36 och är ganska så trött på att vara gravid så lilla Liam får gärna komma ut nu men ändå inte för om han skulle göra det då kommer jag få panik för jag är ju inte så himlans förberedd det vi har köpt in är skötbord och barnvagn...
jag har inte ens packat BB väskan, jag tänkte jag skulle ha gjort det i förregår så jag gick ut i garaget för att leta efter väskan jag tänkt packa i men hittade inte den så då sket jag i det och så långt kom jag med det.
Jag tror jag har blivit ganska lat av att gå hemma så här länge nu, jag vill ju göra så himla mycket men jag orkar inte göra något....usch så jobbigt. *gnäll gnäll gnäll*
En annan sak som slog mig helt plötsligt var att....herregud jag ska bli mamma....jag mamma...det går ju inte, hur ska detta gå, kommer jag att klara det ? Så många andra har ju klarat det så varför skulle inte jag klara det, men det känns ändå så overkligt.....konstigt det slog mig nu och inte när jag blev gravid.....

Här har ni en bild på min tjocka mage i v.36....bara 4 veckor till då man är i v.40, sen kan han ju titta ut närsom nu också för han är ju "färdig bakad" i v.37 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0