Beställning

Nu har jag suttit och laddat upp foton på Liam, ända från födseln och fram tills idag, detta har jag gjort på klarinders.se som är en fotobutik i hörby. Nu återstår bara att Alex ska komma hem och godkänna så jag kan skicka iväg beställningen.
Jag ska såklart ha bilderna som ligger på datorn utskrivna till vanliga fotografier som jag kan sätta in i album.
Sen ska jag sätta in porträtt bilderna jag fotade på dopet i min dopbok där alla fick skriva en liten hälsning till Liam och ska ha sin bild under det dom skrivit, det kan ju vara kul för Liam i äldre dar att titta i.
Sen ska Annica få en del bilder också så hon kan göra det fina albumet till Liam.
Jag har laddat upp 202 bilder och hela kalaset går på 240 kr som jag tycker är överkomligt eftersom jag tagit 2-3 kopior på varje bild också.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Foton känns det som att man inte kan få för många av när barnen är små. Det är så mycket man vill kunna ta en bild av och spara för framtiden. Så mycket man vill kunna minnas. ^^



2009-07-06 @ 14:24:01
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: alexandra

Ja vi hade skoj på möhippan och killarna hade skoj på svensexan =) ja det hade varit skoj att träffas jag jobbar mycket nu så man hinner knapt träffa vänner =( hade varit skoj att träffa er och er lilla solstråle =)

2009-07-06 @ 14:29:34
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Kan Dee ♥ Drawings

Hej! Tänkte försöka vara lite social idag och önska en trevlig dag! :)

Svara gärna på min dagens fråga!



Kram / Kan Dee ♥ Drawings

2009-07-06 @ 14:52:09
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, fy vilken mardröm att allihop skulle försvinna. usch, det vill jag inte ens tänka på!

Vi har bränt ut på skivor och gett till alla släktingar och vänner. Vi låg ju ändå 8 månader på sjukhus som dom 8 månaderna var det bara mina föräldrar och Marcus föräldrar som hälsade på oss så alla andra fick dvd-skivor med bilder för att få se lillkillen. Där finns alltså många back-ups. :o)

Sen har vi dessutom lagt över alla bilder på en bärbarhårddisk också. Så dom borde inte försvinna allihop. men man kan aldrig vara nog så försiktig. Sådant är oersättligt!



Vi har en bra dag idag. Vi rensar garderober. Ute öser regnet ner.

Gör ni då?

Kram

2009-07-06 @ 16:03:30
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja Crescentvagnarna är ju jättebilliga nu :) Var också sugen på den ett tag, tyckte den var himla praktisk med alla funktioner.

2009-07-06 @ 16:44:27
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var ett jätte bra pris tror jag.

Vi brukar alltid skicka in på extrafilm.se har varit nöjd med dom än så länge faktiskt..



Sv: Ja på så sätt är det skönt att amma faktikst fast det är lite små jobbigt ibland och väldigt böckigt...

2009-07-06 @ 22:10:40
Postat av: Sofie

Mitt inlägg som blev anonymt.. undras när man ska lära sig att kolla innan man klickar...

2009-07-06 @ 22:11:07
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Har vunnit en tradera auktion bara... Så inget märkvärdigt..

Nej att bara skicka in via datorn och sen få det hem i lådan är perfekt.. annars blir det nog inte gjort alls och sen kraschar väl datorn eller ngt...

2009-07-07 @ 07:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0