Tack

Tack för alla de fina kommentarerna om teckningen, att jag skulle få sån respons hade jag ju inte räknat med, verkligen jätte kul. Kul är det också att ni vill ha era barn av tecknade av mig =)  
Vem vet det kanske kommer ut fler bilder här på det jag tecknat, det ligger ju lite varstans här hemma !


Liam är inne i någon konstig period nu, jag kommer inte ihåg vad det stod i utvecklingsboken hur det "ska" vara nu, jag är tydligen för lat för att gå och läsa i den också.

Jag har för mig att de får en period där bebisar äter dåligt och vill bara suga på nappflaskan/bröstet.
Liam äter dåligt nu och han sover en del på dagarna också (vilket han inte gjort innan) han sover väldigt dåligt och oroligt om nätterna fortfarande.

Vi får hålla ögonen öppna nu och se vad det är för något nytt han lär sig, spännande.....kanske blir det att han upptäcker sina fötter, jag tror inte han vet om att han har några just nu, hi hi !

Idag är en sån dag som jag bara är så fruktansvärt uttråkad....jag vill ut och handla eller bara ut och köra med min lilla familj, bara få komma hemifrån lite. Men vad ska man hitta på utan pengar då ?

Ni glömmer väl inte bort att svara på mitt inlägg -Något ni vill veta ?-  
Jag kommer att svara på alla frågorna ni ställer där, men jag svarar inte förrän där är tillräckligt många =)  



Kommentarer
Postat av: Chili

Härlig liten blogg du har!:) Vilken är din favoritkaka?

2009-07-12 @ 16:22:11
URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: Louise

du behöver inte vara orolig. De är inne i en sån period nu, det är även emilia. Det du ska tänka på nu är att han inte ska få för många intryck på dagen för då kan natten bli jobbig det var ngt med 4 månaders perioden och de kan även få kolik på kvällarna. Emilia har tyvärr kommit in i det och skriker från 21-23 varje kväll.. Det är vanligt bland bebisar i denna åldern sa de på bvc..



sköt om dig



kram Louise

2009-07-12 @ 16:36:55
URL: http://smultronemilia.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Ja, ngt konstigt är det iaf runt tre månader, William är sig inte alls lik!

2009-07-12 @ 21:16:26
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

de är bra :)

jag ska med ut och festa när jag fyller 18eller intee festa men ut på krogen och äta mat och dricka lite med en vän;)

2009-07-12 @ 22:02:49
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Vilda sover också oroligt. Hon rullar av sin kudde hela tiden! Jag flyttar henne nog 8 ggr per natt eller nåt. haha.



Jag vet inte, hur mycket vill du ha för teckningen? HAr ingen aning om något pris så säg du ett förslag så :) gör du den på vanligt papper (A4) eller? Tänkte i så fall skicka in den någonstans och få på canvas eller nåt sen! :D

2009-07-12 @ 23:45:43
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0