Bild dags

Då kör vi på med lite bilder

Först ut är vår lilla cooling



Så här blev händerna, faktiskt inte så svårt som jag trodde det skulle vara att gjuta av dom...dessto svårare var det att sätta gipset i ramen sen när det torkat för där sprack den som ni ser men det blev bra ändå efter lite lim och vit färg .


Här är "blomlådan" som vi planterade i häromdagen.
Vi tror att det är ett gammal foderbord...skitsamma vad det är
fint är det iallafall !


Ni har väl aktat er för solen idag ?
Jag gjorde dock inte det och nu har jag mig själv att skylla,
jag ser ut som en kräfta på ryggen och låren..aj aj
På mina axlar har jag vita "handavtryck" för att jag
strök över axlarna med solfaktor 50 som jag hade över från ansiktet.
Nu är man skit snygg, Perfekt inför dopet ju....hihi


Det var alla bilder jag hann med för nu ska Liam
 tydligen ha mat och sen är det nanne dags.

Sussigotti allihop


Kommentarer
Postat av: Alexandra

vid söt han är, avtrycken blev ju super bra. Ni tre är välkommna ut i vår husvagn i sölvesborg och grilla när vi är där ute en helg om ni är sugna. kram alle och kim

2009-06-01 @ 23:49:43
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Sara

ska tetsta lite när jag har tid. alltid roligare med en personlig design ju!!



Har köpt sempers magdroppar de var de min bm sa så vi får se om de hjälper... :O)



ja shit vad ont man haft, de trodde jag inte. de var hemskt dem första dagarna.... fy,....



ja har för mej de men de e lugnt.. okej spännande, vill du sadla om helt eller hitta ngt i samma bransch fast mindre slitigt?

jag läser till beteendevetare, har ca ett år kvar. o sen har jag jobbat en del inom olika vårdområde, barn, vuxna, gamla.. men känner att jag ska jobba i årsskiftet när christian ska vara hemma s ska ska i höst. behver jobba lite läst sen jag börja grundskolan. kan ju alltid läsa en distanskurs hemifrån så man håller igång de ändå.

vi bor i arlöv just nu!! var bodde ni nu? utanför hörby?

2009-06-02 @ 10:10:03
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/
Postat av: sara

tack snälla :O) Kämpar så gott de går..

jag förstår dej man måste ta tillvara på kroppen. har själv kass kropp redan pga. f´ör lite hjälpmedel inom vården, helt för mkt tunga lyft, slit o så.. men på vissa ställe finns de gott om hjälp som lift o så, vilket de sak finnas överallt men men!!! oj vilken surtant jag e :)



hört ngt från dem "gamla" jenny, rubi...?



ja min förlossning var bra speciell om jag ska va ärlig, den va konstig ;) ska skriva en berättelse i bloggen inom kort. lovar... o då kommer du förstå..!!!

Tror de är vanligt att man har svårt att ta till sig dem små liven direkt. de e så ofattbart o märkligt.



2009-06-02 @ 13:47:34
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hej ja det är vår vi köpte den förra sommaren. ja vi ringer när vi ska ut hade varit skoj att träffas. kram

2009-06-02 @ 14:24:32
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Vad fint det blev med hand/fotavtrycken =)

2009-06-02 @ 15:14:54
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Emelie med sonen Lukas

hehe jaa jag hoppas det bir bättre nästa värme! Kan ju ha varit denna förkylning som spökade utan att jag såg det. Nu längtar jag tills lilleman är heelt frisk så ska vi försöka vara ute massvis igen =)



Å vad mysigt =D jag längtar tills lukas dop men ändå inte haha! våra familjer har inte träffats än så blir ju första gången. Men man får hoppas på det bästa =) KRamar

2009-06-02 @ 15:58:47
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tänkte oxå göra en sån gips avgjutning... :) `Så hoppas inte det var för svårt..

2009-06-03 @ 10:00:56
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0