Egna rutiner

Liam har skaffat sig egna rutiner han och jag vet inte hur vi ska ändra på dom.
Han deckar kl. 19.00 och sen är han helt off, han sover då till 00-01 nån gång och det är ju en hel natts sömn (5-6 timmar räknas ju som en helnatts sömn för små bebisar)

Hur mycket vi än försöker hålla honom vaken så går våra försök i kras, han är helt ointresserad av att leka eller att bara sitta och prata, hans ögon orkar inte hålla sig öppna.

Han sover sin första runda runt 10-11 på morgonen, sen varierar det när han sover sen, ibland sover han inte alls och ibland sover han 3 gånger till efter det.

Jag hade ju velat att han somnade för natten runt 22 tiden, då får jag också lite sömn på natten, men hur kattsingen ska vi få honom till detta ?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch och fy...sådär höll Ludwig också på. Nu har han dock kommit in i bättre dygnsrytm men det är först nu när han är 1½. :oP

Hoppas ni får ordning på dygnet iaf så att också du kan få sova.



2009-06-24 @ 16:51:35
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar in i värmen..puss

2009-06-24 @ 19:14:43
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Att försöka hålla honom vaken är ingen idé. Du vill INTE ha en övertrött bebis kan jag lova dig. Det har jag varje kväll och det är rent ut sagt hopplöst. Men vad ska jag göra, hon VILL inte sova?! Tror att du får försöka att stå ut tyvärr... Kram.

2009-06-24 @ 21:21:31
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0