Kurr kurr

Hungrig som fan är jag men har fortfarande en son som är klängig och mammig så att lämna honom ifrån sig på babygymet är nästan omöjligt, leker jag med honom kan det gå bra men då kan jag ju inte göra något att äta till mig själv då heller !
Jag får vara hungrig helt enkelt =)

Fredag igen då, veckorna flyter på sakta men säkert...shit vad jag är uttråkad om dagarna....Skattepengar kom nu så vi kan köpa en bil till så jag kan fara på utflykter.

Nästa vecka är det föräldrargrupp igen och då ska väl jag göra det här testet igen för att se om jag "passerar" denna gången (baby blues) hoppas det för jag har inte några som helst planer på att gå och snacka med en psykolog.

Imorgon fyller Liams Farmor och farbror år. Vad ska man hitta på till dom då ? Ohhh jag vet, till farmor har vi köpt ******** och till farbror Sebbe har vi hittat på ********
Haha där trodde ni allt att jag skulle avslöja va, vet nog att  du läser Monica =)

Alex ska köpa hem lite öl idag, som jag har längtat efter lite öl, cider ska vi inte snacka om....gott det hade varit.
Men Liam får bli lite äldre innan vi kan fixa barnvakt åt honom så vi kan festa lite, han klarar sig säkert utan oss några timmar men för det första så kommer jag få panik och bara tänka på honom hela tiden och inte kunna ha roligt pga det och sen vill jag inte vara berusad när vi ska ta honom på kvällen igen.
Så det får snällt vänta tills han klarar av att sova över. (läs: tills jag klarar det)

Gissa vad vi ska fika med sen när A kommer hem....TÅRTA

Kommentarer
Postat av: Sara

ja han e tidig lyfter huvudet o allt själv redan.. o gjort ett tag. de går fööörrrr fort här. men sen tror jag att vissa barn e snabba m vissa saker o vissa m andra. tror inte att man kan säg exakt.. de kommer när de kommer lixom.

jag kämpar m brösten de funkar men är rätt drygt om jag ska va ärlig. alla säger att de e mysigt?!!! Hm.. e jag hemsk om jag inte håller med? :)



Jag måste ändå säga att jag e rätt nöjd med min förlossning, blev mer chockerad av all efter smärta... den har tagit på mitt psyke. men ingen depression. är väldigt tacksam för de. förstår att du måste haft de tufft. Jag gick ju 16 dagar över o bara vänta o vänta... så var nog rätt förebredd men en för tidig o en så snabb förlossning förstår jag verkligen att de tar på en. Hoppas testet går bra.



ska till BM den 3 juli så då får jag se journalen ska bli spännande... har säkertmissat massa plus klockslagen är nog inte hundra.



bedövningarna var guld.. rekomenderar de varmt om de blir flwer knattar, själv kan jag inte tänka så långt nu :)



allt bra med er annars?!



Sönt att du får bil snart förstår att de är drygt. :(!!!



Kram

2009-06-05 @ 13:53:41
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/
Postat av: Elin

heej, naaw, är han lite mammig av sig? allt bra med er annars?

Vi får ses en dag. kram

2009-06-05 @ 16:56:52
URL: http://elinandrup.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej, naaw, är han lite mammig av sig? allt bra med er annars?

Vi får ses en dag. kram

2009-06-05 @ 16:57:06
Postat av: Lotta

Behöver du en paus så hör av dig. Jag kan komma ut med min store vagn. Ta Liam med mig och gå en sväng så kan du göra vad du vill den stunden.

Som jag sagt till dig när vi pratats vid. Jag VET hur du har det och hur du känner. TRO MIG!!!

Så e det nåt så ring även om du bara behöver prata av dig med nån som förstår. Jag är ju på sätt och vis skyldig dig en tjänst:))

Sänder mina varmaste kramar.

2009-06-06 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0