Midsommar

Glad midsommar allihopa, hoppas nu ni tar det lugnt ikväll ni som dricker....det är ju faktiskt en riktig fylle dag, min första ordentliga fylla var på midsommar och då hamnade jag till och med på sjukhuset så se upp med hur ni dricker. (kanske lite sent och skriva ut det nu, men bättre sent än aldrig hihi)

Jag har tappat suget på att skriva lite känner jag, vet inte riktigt vad jag ska skriva om...jag kan ju inte beklaga mig hela tiden och få er att tycka synd om mig för det vill jag inte.
Humöret kommer och går som dagarna gör och det har sina orsaker. Mår man inte helt 100 så får tyvärr allt runt omkring lida för det, jag har ju försökt hålla det inom mig och hålla humöret uppe trotts allt men ibland bubblar det över och då mår man piss i missisippi.

Idag har det varit trädgårdsarbete som pågått, mycket mys med lillskiten, mycket torka kräk från mun och kläder, tvättat kräk kläder + lite av våra kläder, lek i babygym och i bumbo stol, grillmiddag med nypotatis och egna rädisor i salladen....tyvärr inga jordgubbar för det glömde klanten Emilie köpa igår och idag hade varit ganska så meningslöst att ge sig iväg på gubba jakt. Vi får nöja oss med glass, grädde, chokladsås och maränger....gott det med =)

Grus i ögonen har man nu, de svider och är rödsprängda, jag ser ut som ett spöke, likblek i ansiktet, ja man blir rädd när man ser mig nu =) Men ändå ska man sitta uppe, inte kan man gå och lägga sig, det är ju fredag och det är midsommar och gubben är uppe länge.

Årets ljusaste kväll idag.
God kväll på er !

Kommentarer
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Ja visst känns det lite så! Känner mig gammal och gaggig för att jag sitter hemma! Även om det är mysigt att vara med dottern och pojkvännen! Men ibland saknar man det vilda livet ;D

2009-06-19 @ 22:20:13
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Glad midsommar på dig också! =)



Trist att inte ha jordgubbar. Du får komma hit och äta några, haha.



Ja, nappen tar verkligen upp hela ansiktet när de är så små. Nu passar den bättre ;) kram!

2009-06-19 @ 22:29:42
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Det är så det ska vara! Billigare fylla helt enkelt ;D

2009-06-20 @ 13:15:27
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Det är så det ska vara! Billigare fylla helt enkelt ;D

2009-06-20 @ 13:15:29
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hoppas du kunnat njuta lite av denna hlgen iaf även om du inte mår helt bra.

Kram på dig!

2009-06-20 @ 19:12:51
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0