Ny Header

Nu har jag pillat färdigt med headern, det kryper i hela kroppen på mig när jag sitter stilla så här länge men kul tycker jag det är att fixa och trixa ! Man glömmer bort klockan totalt när man sitter helt inne i något på datorn, tur man hör när Liam säger ifrån för han ligger ju här i vagnen brevid mig.

Imorgon är den dagen jag inte längtar till, Liams första vaccination....usch lilla pluttegubben ska ha stick i benet. Jag blir så fruktansvärt ledsen själv när han gråter....jag hörde för 1 gången idag hans riktiga ledsengråt....jag skulle smälla en fluga med handen när Liam låg och sov i min famn, han blev så rädd när min hand smällde i soffan, stackars liten och vakna på det sättet. =(


Kommentarer
Postat av: Felicia

rockermamma till elvis, 10 ½ månad. Med ett stort intresse för tatueringar, smink & mode men låter det komma ut i min personliga stil.. kolla gärna in..

2009-06-24 @ 00:09:35
URL: http://deliciousmom.blogspot.com
Postat av: Eva-Maria

Du tror inte att han kan erbjudas ngt socker under sprutan om du tror att han kommer reagera starkt? William fick ta två blodprover innan vi åkte hem ifrån BB pga att de ville kontrollera hans gulsotsvärden. Han fick socker ena gången och andra gången ammade jag samtidigt och det var inga som helst problem någon av gångerna. Nu spänner ju en spruta på ett annat sätt men bara en tanke.

2009-06-24 @ 08:04:51
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Alexandra

Så nu är det rättstavat :)

2009-06-24 @ 08:34:19
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0