ont i mina fötter

Oj vilken dag....började med att vi fick köra A till jobb...kommer hem igen runt 4 men då vägrar lillen somna, han tyckte väl han sovit vad han skulle och vad ska man sova för när det är ljust ute ?! hallo mamma jag vill leka...jag ville däremot sova men det fick bli andra planer, mycket kaffe ner i strupen sen var jag fit for fight att busa lite, vi var på föräldrargruppen 10.30 alltid sen som vanligt men denna gången var jag faktiskt inte sist mohaha.
Liam hade fortfarande inte sovit något, men han somnade ca en tre kvart i min famn när vi mammor tjattrade. (Nu fick jag en bild i huvudet...en hönsgård med hönorna som ligger och värper och stickar samtidigt som det skvallras en massa hihi)

Liam vaknar igen och då var det dags för vägning och mätning...för 2 veckor sen vägde han 5300 (längden vet jag ej då) Idag väger han 5880 och är 59½ lång....han ligger lite lite under längd kurvan men bra på vikten, längden gör inte mig så mycket för då slipper vi ju köpa kläder så mycket nu hehe.
Liam blir 3 månader nu den 21 Juni och ska få sin vaccinationspruta den 24.....vem kommer det att göra mest ont i tror ni ? usch varför måste man gå igenom det ?

Sen körde vi till bästisens salong och tog en kaffe....Liam fortfarande "pigg" fast att man såg hans ögonvitor emellanåt, nä han var inte trött...somnar man så missar man kanske en massa viktiga händelser. *suck*
Alex slutar jobba så vi kör och hämtar honom, köper en liten fika som vi tar med hem, placerar oss framför datorn med varsin kaka i handen för att kolla bilar igen, vi hittar en massa men bestämde oss för att kolla på en Volvo 850 årsmodell 94. "gubbkörd" bes, drag, fin klädsel, fin lack, ms däck, grön metallic, inte gått så långt för att vara en gammal bil och vi gav ett skapligt pris tycker jag............
ÄNTLIGEN 2 bilar igen, vilken lycka vilken fröjd, nu slipper jag väcka Liam på nätterna, det är hjärtskärande att väcka honom när han sover så tungt och gott.

Var det något mer jag skulle säga ? kommer kanske på det imorgon då för nu är jag så trött att jag kan börja grina så det blir sängen för mig nu.

O just det, jag har så förbannat ont i mina fötter....de nya gympaskorna jag köpte tar ju dö på en, jag har så svårt för att gå in skor och det gör så fruktansvärt ont...jag har haft skorna på mig hela hela dagen idag och hade inte tackat nej till ett fotbad nu....

Upp igen med tuppen imorgon med min morgonpigga son !

♥GOD NATT♥

Kommentarer
Postat av: Emelie o lilleman

Alltså lilleman kommer att vara 11månader när vi åker och kommer därför inte vara LIKA känslig emot solen. Men jag kommer att sätta på honom någon tunn tunn t-shirt som han får springa omkring i och så solhatt. Sen så kanske han inte ens går då(?) så då är det ju lite lättare (A) men så blir det väl solskyddsfaktor också! Sen så ska jag köpa ett vindtält att ha med som ger skugga ifall man hamnar på stranden. Då kommer han kunna leka i sanden men samtidigt sitta i skuggan och det tar noll plats i packningen!



hehe jaa försöker intala mig det hela tiden också då BVC säger det men en tjejkompis mjölk tog slut helt efter två månader.. och hon ammade flera gånger varje dag för hon ville ha igång den men fick aldrig =P



Kram

2009-06-10 @ 23:05:51
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ni har haft fullt upp idag!



Ja, det var obehagligt att svimma. Tur jag inte var ensam med Ludwig iaf.



Ludwig har nattvak för att han ibland sover med cpap (andningsstöd). Då får man inte lämna honom själv.

2009-06-11 @ 07:17:13
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Jag åkte iväg och köpte en cykel åt €rik igår så att jag ska få ha bilen som jag vill =)

2009-06-11 @ 08:12:31
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vad bra, ska jag gå in och titta sen ;)

Vad ska ni hitta på idag då?

kram

2009-06-11 @ 08:37:43
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: sara

hej emilie o liam. är så glad för er skull med bilen, tycker n varit så duktiga som gått uppo körta pappa a till jobb.. stackare.. fattar inte hur ni pallat :) vi har de bra. har vait mycke så inte hunnit blogga ska hinna de idag tänkte jag :)

Nu e vår gossar typ lika stora o de skiljer 50 dagar på dem, hehe! Men de e härligt.



Hoppas ni har de bra:)



Kram s o g

2009-06-11 @ 11:35:44
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0