Propp mätt

Då har "huset" gått och lagt sig och A blev nöjd med sin dag....Det blev tårta och kaffe med Alex föräldrar först, sen åkte de hem och knappt en timme senare kom mina föräldrar och min mormor och morfar så då var det ut och tända grillen, vi åt och sen hade vi tårta och kaffe igen, gissa om jag är speedad nu ? 
Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv för jag gjorde ju till och med tårtbottnarna själv. dutti kicka =)
Det har varit full rulle sen A kom hem från jobb, stackaren han ju knappt sitta ner lite innan jag börja vifta med mina armar om vad som skulle göras, ja jag sprang ju också runder såklart och fejade.
Färdiga blev vi och nu ser här likadant ut som innan vi börja städa, så är det att ha gäster.

Shit jag kommer ju bli helt utarbetad här hemma när Liam blir lite äldre om jag ska springa och plocka efter honom hela tiden...kanske ska ta en funderare över hur jag ska lösa detta problemet =) 

Ja och sen får vi väl se om vi har någon trädgård kvar efter helgen när A har lek av sig med sina nya grejor, vattna blommorna i rabatterna med en högtryckstvätt kanske?!, motorsågen kan man nog ha ner ett och annat träd med och med häckasaxen kan vi göra alla buskarna nakna. haha nä så illa tror jag inte det kommer bli *håller tummarna* =)

Det blev ingen tandläkare för min del imorgon, vet inte om det är bra eller dåligt, jag känner ju inte av att jag har några hål jag bara upptäckte att det nog var ett hål jag hade när jag tittade i spegeln ! Jag fick iallafall en ny tid i september eftersom han jag skulle gå till i morgon slutat...hrmf



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för din fina kommentar. :-)

2009-06-04 @ 22:05:25
URL: http://theatrocious.blogspot.com
Postat av: sara

en halv kass förlossningsberättelse ligger ute nu!

2009-06-05 @ 11:02:53
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0