sviker aldrig

Min hand sviker aldrig, nån jag kan lite på i vått och torrt det !

Ja klockan är 5.30 och vi har varit uppe sen 4, nu är här en
liten busunge som inte tänker somna om. Har prövat lägga honom i
sängen men den är ju hur rolig som helst och en massa gosedjur som man kan snacka
med, snacka ja det kan han, jag tog upp honom och satte mig i soffan här jag sitter nu men inte
var det bättre, man kan ju tro att han aldrig sett vardagsrummet innan, slänger med huvudet
åt höger och vänster, guhhhh, ehhhh, ahhh, gaha och så leer han hela tiden under tiden
han snackar.....kan man bli sötare ?!

Nu har jag satt på ytterligare en halv kanna kaffe för att sova kan jag stryka ur listan.
Vi ska på föräldrargrupp idag 10.30 så lille Liam får gääääärna sova lite nu
så jag slipper en grinig unge sen.

undrar vad jag mer kan göra idag ?!....jag har ju bilen så då får man ju passa på. hihi



Jag vill tacka alla för sina fina kommentarer, dom värmer verkligen.


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Williams snuttefilt från Teddykompaniet har en "halv mus" mitt på sig. Den har han legat och pratat med tidigare och efter det började han gripa efter musen och sen blev snuttefilten en favorit. Som sagt: vanliga snuttefiltar bryr han sig inte om.



Haha, jadu, han måste vara inne i en tillväxtperiod eller något =) Men igår var han vaken som vanligt och vaknade till och med en gång i natt.

2009-06-10 @ 09:22:19
URL: http://www.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0