Lerig

Då har man fixat klart i rabatten idag....
Jag stod ute i ösregnet och grävde upp de gamla buskarna som var mitt på gräsmattan, de var knappt levande så de var inte fina att spara på.
Spaden som jag grävde med bröt vi av på mitten sist vi grävde upp boxbommen så ja jag fick gräva med en halv spade som inte var kul för varken ryggen eller händer, spad "skaftet" var rött sen =)
Efter en stund kom Alex ut rullandes med vagnen med lillskiten i, vi fick premiär användning för regnskyddet till vagnen idag och Liam såg rent förskräckt ut där inne i det lilla hålet som vi kunde se honom in igenom, han undrade väl vad det var för något svart skit som kom ivägen för hans synfält.
Alex hjälpte mig att gräva hål till liljorna...sen var det bara att vattna vattna fast att det spöregna så ska de ju dränkas i vatten.
Nöjda blev vi med resultatet och funderar nu på att sätta en damm framför blommorna, det hade varit pricken över i:et det.

Vi ville testa hur det var att bli nergrävd levande.
Jag blev offret...=)


Jag kan dra fram ett leende fast att det regnar




Kommentarer
Postat av: Emelie o lilleman

Babysim är jätte kul :D ibland i af haha lilleman är typ lite halvt rädd! Men det blir bättre å bättre =) Magen försvann redan när han ploppat ur. Var som att han aldrig legat där inne =P Dagen efter förlossningen var jag smalare än vad jag var innan jag blev gravid. Men nu har jag ätit upp mig lite igen skönt nog =D haha rumpan är tillbaka lite ockås:O var heeelt platt hela jag! haha



haha jaa har du verkligen rätt i! Nadim (lukas pappa) kom ju hit å träffa lukas för första gången =) var trevligt och gikc super. Har ni haft för er en helg som denna då?



kram

2009-06-07 @ 23:03:28
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja men fingerfärg e ju minst lika kul lite mer kladd bara hehe..:).. Låter som att ni får till det bra där i trädgårn och mysigt med en liten damm..kul.. Är allt bra idag?



kram

2009-06-08 @ 08:05:20
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja men de e ju perfekt, ni skulle ha det hemma i trädgårn va? Vad fiiint... Jodå lite stel och värk i acken bara men annars e allt på topp..själva?

'

kram

2009-06-08 @ 08:29:36
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja men vad sköönt att kunna ha det hemma med :).. Jaså? va spelade du för spel då? skönt att få vara utvilad, nu skall ja fixa mig för dagen



ha det gott



kram

2009-06-08 @ 08:52:16
URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0