Lördag

Lördag igen och skit väder igen....
Nu börjar jag bli lite nervös över hur vädret kommer vara på dopet den 28:e, tänk om det är sånt här väder....regn, blåser och är kallt....vad gör vi då ? vi ska ju vara i trädgården för vi får inte plats med allt folk inomhus.

Liam äter och äter, det går ca 2 timmar mellan målen nu, likaså på natten så det blir uppstigning 2 ggr per natt nu istället för bara en som var så himla skönt. Tror han är i en tillväxt fas och då behöver man ju äta äta.

Vad ska vi göra idag då ? A ska på möte nu på morgonen sen blir det nog att vi åker och handlar så vi får påfyllnad i kyl och frys och sen ska ju Liam ha mat och blöjor han med, lite schampoo och balsam ja ni fattar...jag behöver nog inte sitta och rabbla upp hela inköps listan =)

Sen får vi se om Sebbe har mod att kanske göra tatueringen idag =)
Jag vill göra en tatuering till jag med, en liten. Där ska stå Liam och födelsedata i fin skrivstil, men var det vet jag inte än men jag vill verkligen ha den.

Idag blir Liam 12 veckor gammal, tiden den springer fram i en väldans fart. Det känns nästan som igår han kom fast man har blivit lite säkrare på sin sak och man vågar hitta på grejor, man är inte lika nojig när det gäller kläder i kyla/värme, man känner igen hans skrik och jämer när han bara vill ha närhet eller när det verkligen är något han vill/protesterar.
Han verkar gilla den nya Bumbo babysittern, lite roligare att sitta upp och vara med. Tur för mig att han tycker om den annars hade jag blivit ledsen för det slitet jag gjort för att få tag på en. *puhh*


Liam 1 dag gammal !


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja sicket skitväder det är i Sverige nu! Och det ser inte ut att bli bättre inom det närmaste heller. :o/



Hoppas ni haft en fin helg iaf!

Kram

2009-06-13 @ 19:44:04
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emelie o lilleman

Ja måste jag absolut göra! Hoppas det är lättare för mig att få tag på den dock (A) haha däremot så har vi ju åtminstonde 3 babyland i närheten å så två babyproffsen å 1 barnens hus så nått ställe bör ju ha den (A) hoppas hopppas haha :D



Jaa jag vet! Och jag köper ju typ dubbelt utav allt då jag är hos hans farmor så ofta också å så hemma =P



Kram

2009-06-13 @ 23:53:38
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Nej, vädret är tyvärr inte bättre så har inte blivit någon promenad än så länge: när ska regnet slut ösa ner egentligen??

2009-06-14 @ 16:08:47
URL: http://www.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0