Sover en hel natt

Nu har jag fler bilder i kameran som jag inte ens lagt in på datorn ännu, kameran ligger på bordet framför mig men lat som jag är så får den stanna där en stund till.

Alex sa att jag hade snarkat lite inatt....jag snarka ? jag snarkar bara när jag är förkyld. Antagligen har jag faktiskt sovit inatt trotts smärtan i ryggen, men det märker jag ju inte av så mycket när jag ligger ner, det är värre när jag går upp och några timmar framåt dagen....man känner sig som en 90-åring (hur nu dom känner sig).

Liam har börjat sova länge, men en sak jag inte gillar det är att han somnar för natten kl.19,30 - 20.00 och då vaknar han igen vid 1 - 2 tiden vilket är 5-6 timmar och det räknas som en hel natts sömn för små bebisar.
Jag vet inte hur vi ska försöka hålla honom vaken längre så han somnar vid 22 tiden istället, igår försökte vi leka med honom i knät, i gungan och slutligen i gymet som resulterade i att han halv sov där istället.
Eftersom han somnar i vagnen så rullar jag in den i sovrummet för jag vill ju inte väcka honom genom att lyfta över honom i sängen, inatt gick jag upp första gången vid 1 och sen andra gången vid 6,30, han somnade om fort igen men sov endast 2 timmar därefter...inte konstigt med all den sömn han fått.
Han snackade på rejält i sängen i morse igen och jag vet att får han se att jag tittar på honom så leer han med hela ansiktet och då är det omöjligt för honom att sluta och jag kan ju inte hålla mig heller, jag börjar skratta och han blir ännu mer uppspelt och ännu mer taggad att berätta vad som hänt i hans drömmar.
Gulleplutt.

Kommentarer
Postat av: mellen - ny bloggadress

hej tjejen hoppas allt e bra med er??? <3

2009-06-22 @ 13:19:04
URL: http://mellenofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar in , ska vi länka varandra?

Tänkte att vi skulle sprida våra fina mammabloggar.



Kram

2009-06-22 @ 15:58:52
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0