Fel fel fel....

Tyvärr så hade mamma fel igår den 20:e...ja.... jag med, men det är lättare att säga att andra hade fel än att erkänna själv...eller hur !?
Jag har gett upp hoppet om att tro nu, när jag känner av något i magen så sopar jag iväg det igen för jag vill inte bli besviken.
Men nätterna har blivit riktigt hemska faktiskt, sover inte en blund....och har sammandragningar hela tiden som känns både i mage och rygg, så kroppen förberedder sig iallafall bara frågan om hur lääännnggge den ska göra det !

Så här känns det som han gör i magen...retas !






Kl.14 började jag känna av lite små värkar,  18.30 har vi anlänt inne på Ystad BB,  21.23 kom Liam.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0