Från bil till bebis...

Imorse ringde jag till mitt föräsäkringsbolg och frågade dom om de kunde hjälpa mig med att stå för kostnaderna efter Audin varit på verkstaden, det kunde dom inte eftersom det inte är en skada som jag orsakat, de kan ju hjälpa en om det varit tex brand, stöld osv så hon tyckte jag skulle vända mig till Audi tillverkarna eftersom det är hos dom felet ligger från början och att detta inte är något jag ska betala, att en bensin slang som sitter mellan karossen och tanken har vibrerats av är ju ingens fel mer än de som gjort bilen från början.
När jag kommer ner till bilcentrum och ska hämta bilen så säger jag vad försäkringsbolaget sagt till mig och de håller med mig och de ska ta kontakt med Audi och se vad som kan göras så ordern får ligga kvar så får vi se om jag ska betala eller om Audi står för det hela *hoppas*....frågan är ju fri och detta är väl inget audi vill ha på sig för får jag inte rätt går jag vidare med det.


Så från bil till bebis....

på fredag är det den 20:e och det är det datumet jag fått upp i mitt huvud, jag har inte tänkt så mycket på vilket datum innan tills en natt bara 20 kom upp i huvudet...antingen då eller så får jag gå över. Mamma tror också på fredag så jag hoppas verkligen på det men jag har inte några känningar alls förutom att jag är så förbannat trött hela tiden men det kan ju också bero på att jag inte sover så bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0