Helgen

Ja då var denna helgen också gången snart , tiden går så fort...
Nu är det "bara" 23 dagar kvar till den lilla är beräknad...hoppas han kommer innan för jag orkar inte med
detta längre...det är ett himla tryck neråt hela tiden som gör ont, när man ska sätta sig i bilen eller i soffan så är ju nästan bara det ett helt tids projekt...och när man ska ta sig där ifrån...haha ja !
Igår var jag och Alex ute och shoppade lite...skönt för det är typ 3 veckor sen jag lämnade hemmet bara...mitt eget lilla fängelse =)
Vi var i Lund först och köpte en mobil till Alex med nytt abonnemang för han har sagt upp det gamla, det blev en Samsung Omnia i900 tror jag den hette.
Sen körde vi till Malmö in till Ikea...fick ditt Alex till slut för jag vet att han hatar den affären men det var kanske för att vara snäll mot mig och för att vi skulle köpa en spjälsäng, spjälsängsskydd, lakan, uppblåsbar madrass att lägga på skötbordet och en mobil (som som man hänger i taket)
Så nu är vi nästan helt redo....ska bara ha en bilbarnstol också =)
Och idag vet jag inte vad vi ska göra...hoppas på något för jag är ju sååååå rastlös och uttråkad !
ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0