Solglad

Gud så underbart väder....och hyfsat varmt är det i solen så skönt !
Synd man inte har en liten bebis att sitta och mysa med i solen nu också....
jag har haft lite lite känningar i natt men det har ju så klart avtagit nu och som det känns nu
så ligger förlossningen miltals borta....*suck* när kommer han då ? varför kan man inte ha ett EXAKT datum
så man vet och klock slag så man vet när man ska åka in så himlans praktiskt det hade varit =)
Men jag får se det positiva i det hela inom 3 veckor får jag iallafall se honom, för går jag över tiden 2 veckor så sätter de ju igång en i Lund, så inom 3 veckor iallafall !
Oj nu fick jag ont i magen när jag tänkte så, det kanske är lika bra att man inte vet exakt när den lille ska komma för då hade man ju gått på helspänn och haft mer ont i magen än vad jag har nu....
Nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma tror jag....
* bädda rent sängen
* tvätta mer bebiskläder som jag fått av alex syrra
* Damsuga
* Ta disken
sen skulle jag verkligen ha behövt ta en reid på fönsterna för nu när solen lyser på dom ser man ju verkligen hur skitiga de är och särskillt i det rummet som vi renoverat till Liam, fullt med damm på fönsterna, usch ! Jaja vi får se om jag orkar göra det sen när jag är klar med allt annat !
Ha en solig dag alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0