38

Jag var ju hos barnmorskan i förregår och kollade så att allt stod rätt till och det gjorde det, jag sket i nålarna denna gången men ska ditt igen fredagen den 13 och få akupunkturen....jag drar mig ifrån det för det gör så förbannat ont men jag vet också att det hjälper för det tar bort det onda i ryggen på mig.
Nu har lill killen fixerat sig och det är ju super bra, barnmorskan sa att han ligger i en perfekt ställning nu och att han är redo (jag med) Det finns ju 3 sätt de kollar rörlig, ruckbar och fixerad !
Mitt SF mått är nu 31 och är inte jätte stort för jag läste om en annan tjej och hennes SF mått var 31 och då var hon bara i v.26, men jag kan säga att det räcker för min del för det är jobbigt ändå...är bara glad att jag inte har en jätttttte mage, min mage är ivägen som den är redan och då kan jag tänka mig hur det är för dom som har större....uj uj !
Igår gick jag in i v.38...tiden går fort nu.
Alex var inne på babyproffsen i Malmö häromdagen och förbokade en bilbarnstol, en sån där med en fast bas som sitter kvar i bilen när man tagit loss stolen....skit smidigt tycker jag för då slipper man konka ut vagn och grejor när man ska handla, bara till att sätta stolen i vagnen =) Sen det bästa är ju att vi hyrköper den och med det menas att vi får tillbaka hälften av pengarna när vi återlämnar den efter 9 månader....
Tack Annica för det tipset annars hade vi köpt en och det tjänar man inget på för det är inte många som köper en begagnad bilbarnstol med tanken på säkerhet, man kan ju inte veta om barnstolen blivit krockad eller tappad osv.
Jag hoppas han behagar att komma ut snart för jag har inte sovit ett dugg inatt heller...hittar liksom inget bekvämt sätt att ligga på och när man väl gör det så protesterar han i magen såklart.

Magen i v. 38, nu har den sjunkit lite.


Kommentarer
Postat av: annica

vasse go ;)

2009-03-05 @ 16:36:35
URL: http://kozlowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0