Vinden stormar

Oj oj vad det blåser ute, rena stormen.... tur att katterna inte är "lätt viktare" för då hade de blåst iväg som en vante !  Sitter här och väntar på att bilcentrum ska ringa och säga att bilen är färdig, och helst av allt också att det inte blev så dyrt som de sagt....men det är väl bara önsketänkande !
Igår kväll trodde jag att något var på gång, jag hade såna värkar och bara kändes som om att nu är det inte långt borta, men det är som bort blåst idag med vädret känns det som !
Jag ska nog sluta gå och hoppas för det hjälper ju inte...jag får gå över tror jag....vill ju verkligen inte göra det men det är nog så det är och så jag får ta det ! :(
Undrar när det ska gå in i hjärnan att man snart är förälder, känns så konstigt att jag ska ha en liten som jag ska bära ansvaret för och att han kommer kalla mig mamma....
Jag tror inte heller att mina föräldrar har förstått det hela riktigt än.
En rolig grej som min mormor sa för ett tag sen när vi satt och fikade hemma hos mamma....oj mormor låter så gammalt sa hon till mig och pekade på mamma.....mmmm sa jag men mormor..gammelmormor låter ännu äldre haha då förstod hon att hon skulle bli gammelmormor *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0