Hejsan hejsan

Underbara sommaren kanske är på väg eller är den bara här ett litet tag för att retas tro ?
Sitter och äter äppelkakan som blev bakad igår och får lite ångest eftersom sommaren snart är här....men va fan det är ju gott och sen har jag ju faktiskt fött barn ganska nyligen så då får man väl vara lite mullig ? Fast att jag inte alls trivs i denna kroppen så njuter jag av mitt lilla hjärta och får ta vikten sen...det säger jag bara för att jag har blivit så förbannat lat att jag inte orkar träna =)

Idag  15.45 ska vi till bvc doktorn som ska göra en rutin koll på endast en kvart....ja vi får bara en kvart. Jag frågade min bm sist jag var där om vi skulle komma med en naken Liam för att klä av honom kläderna och blöjan så tar ju bara det 5 min och nu kommer han ju även ha en tjockare tröja ovanpå bodyn och desutom sitta i barstolen. Ja vi får se hur det går...vi blir förmodligen utkastade i väntrummet sen när doktorn är färdig med Liam för då ska nästa bebis in på en femton minuters koll.

Bjuder på några bilder här med en som inte gör annat än sover kunde man ju tro.
De fåglarna som en bild visar är riiiiiiiktigt roliga (hänger ovanför sängen, och jag tycker faktiskt de ser lite läskiga ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0