KattÄgg ???

Jag tror katterna har missuppfattat det här med att vara katt...





Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Haha vilka söta katter! Får man köpa nåra ägg? =P Hade varit skoj att prova, hahaha.



Japp, hon kollade mellan benen, vilket jag också fasat för och fick panik över när jag väl var där eftersom bara tanken på att få in någonting där fick mig att må både illa och bli hysterisk. Knappt jag klarade av det, men det kändes faktiskt skönt att få höra att allting såg bra ut. Tror nog att det är ett måste att bli kollad där nere, tyvärr. Men det är ju för ens eget bästa.



Förstår om du inte vill mejla en helt okänd människa (jag då!) och berätta vad som hänt, men vill bara säga att jag finns här om du vill mejla eller något. Vi har ju trots allt rätt mycket gemensamt vad det gäller våra ungar =) Kram!

2009-05-09 @ 21:52:00
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Glömde förresten det där med badet. Nej jag menade bara att man inte får bada hemma förrän allting är kollat och klart, så att man inte får några infektioner. =P Så längtar efter att kunna bada med Vilda nu när allting är kontrollerat! Det var SÅ jag menade =P

2009-05-09 @ 21:53:33
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0