Kristi himmels...

och A är ledig, skönt när han är ledig för då delar vi på nattpasset. Inte för att jag sovit mycket mer än vanligt men ändå....när A tog Liam i morse vid 5.30 tiden så vägrade ju han somna om sen såklart....det var dags att gå upp nu tyckte han, han skiter väl i om vi är trötta han är ju pigg och vaken och vill snacka och jollra.
Vid 7.40 tyckte han det räckte med att ligga isängen så då protesterade han ordentligt + att han kissade ner sig själv igen, så typiskt för jag hade lyft över honom i vår säng så nu är där en vått fläck.....
Han hade kissat ner sig i natt också, jävla pampers !

Nu sitter han i pappas knä och försöker härma honom, det ser ganska roligt ut när två st sitter och gör fula minner åt varandra =)

Fint väder idag igen ja....härligt.
Jag såg igår föresten att potatisen i trädgårdslandet har börjat titta upp lite.....jiiippiii jag trodde inte det skulle komma något men nu ser det ju ut som om vi får lite mat iallfall =)


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Usch, så fort vi fick slut på de Pampers vi fick på BB köpte vi Libero istället och sedan dess har inte William kissat ner sig en enda gång - att det kan vara sådan stor skillnad!

2009-05-21 @ 09:25:46
URL: http://blogg.sandilli.se
Postat av: Sofie

Gillar du inte heller pampers..?

2009-05-21 @ 10:40:36
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: L-M

Libero e kanon på pojkar :D

2009-05-21 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0