Liam smakar godis


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha det va inte dåligt, två månader och har redan fått smaka på godis.. :)..

2009-05-22 @ 16:50:30
URL: http://missmadeleiene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Två månader och smaka på godis...Vilka tjusiga tänder han kommer att få. Förmodar att ni vet att även om han inte har fått tänder kan han få hål i dem.

2009-05-25 @ 21:03:24
Postat av: Anonym

Vad gulligt. Tror det är lite skillnad på om man äter godis jämt eller om man bara får smaka lite på det. Han kommer att få tjusiga tänder för det ligger i släkten.

2009-05-26 @ 08:21:22
Postat av: annica

min lilla har med smakat godis, mer än en gång! klart de ska smaka. bara löjligt av koment nr 2!

2009-05-26 @ 09:15:18
URL: http://kozlowski.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fel....

2009-05-27 @ 09:27:35
Postat av: Anonym

jag tycker man ska vänta med att ge sitt barn godis när de vet vad de är. bättre att vänta så länge som möjligt eftersom . allt dåligt i godis är inte bra för oss människor. !

2009-05-27 @ 14:00:00
Postat av: Sara

Förstår faktiskt inte varför man låter ett så litet barn smaka godis.. Helt sjukt :(

2009-05-28 @ 13:57:16
Postat av: Svägerskan

Alltså "helt sjukt" att ni orkar bry er... Det är inte ert barn. Alla mina barn har fått smaka på godis någon gång innan de var 6 månader och de lider inte av det idag... Hade kunnat förstå om de gav honom godis varje dag, men så är ju inte fallet. Det var en gullig grej som de ville testa och tydligen tyckte Liam att det smakade gott, men jag vet att de inte kommer att prova detta dagligen. Precis samma sak att man låter sina barn smaka citron, det är en rolig grej. Emilie ta allas kommentarer med en nypa salt. Hade jag gjort.

Kramar från oss i släkten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0