Natten

Godmorgon eller godförmiddag !
Inatt har jag varit helt off, skönt att det är helg så A kan ta Liam också för jag har faktiskt inte
vaknat en utav gångerna Liam sa ifrån om att han var hungrig....skäms på mig, tur att A hörde det iallafall för han brukar verkligen inte höra när han säger något...det kvittar om han skriker allt vad han kan och ligger 1 meter ifrån pappa.
När jag vaknade till så var Liam naturligtvis hungrig...ja jag vaknade ju inte av mig själv för det var Liam som väckte mig, annars hade jag nog kunnat sova i en hel vecka nu.
När jag försökt tysta honom ett antal gånger med nappen med misslyckade resultat så drar jag mig från att gå upp och göra iordning mat....MEN hallå... nu har nån liten pyssling varit här i spjälsängen och ställt en flaska mat till Liam.
Jag kanske inte hade så fel då dom gångerna jag har letat förgäves i sängen efter en flaska men blivit vannsinig för att nån har tagit den, det kanske verkligen var nån liten pyssling som går och tar den men imorse lurade vi honom för nu hade han missat att hämta den mohahhahaha
sen sprack min fantasi när A berättar att han gått upp vid halv sex och gjort maten för det var då Liam började gny,han ställde flaskan i sängen och hade tydligen berättat det för mig också (jaså),  jag gav Liam flaskan vid sju, kvart över sju nått sånt. Stackars barn som har en totalt döv mamma som inte hör när han är hungrig...jag hoppas detta bara är för att A är hemma och för att det har varit så mycket att tänka på nu de senaste dagarna. Imorgon återgår vi nog till de normala rutinerna.
Tack så mycket älskling för att du har hört honom inatt, tänk om ingen av oss hört något...stackars stackars barn.
Jisses vad man kan skämas för att man sover gott ibland.

Ha en bra morgon gott folk.

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj, jag kommer inte ihåg riktit hur det var! Men pojkarna som vissa nätter med oss eller på oss för att det var mysigt eller för att dom var lite oroliga. Men dom har alltid sovit i sin spjälsäng i våran rum. För ca ett halvår sedan fick dom sitt egna rum och det går hur bra som helst för dom att sova där!

2009-05-10 @ 12:00:44
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Skönt att du sover gott om natten ju! Fast kanske inte så bra att inte höra när han är hungrig, men det är ju inget man kan rå för. Själv sover jag jättejättelätt, har alltid gjort, så minsta lilla gny hör jag. Inte bra det heller. Men inte heller är DET något man kan rå för. Man sover som man sover.



Det gör absolut ingenting att du inte vill berätta vad det är som tynger dig. Du vet att jag finns här i alla fall.



Babysim, ja det låter spännande, men jag hade känt som du. Spelar ingen roll att alla ser likadana ut, jag vill inte visa upp mitt fläsk, haha.



Jag kände också som du INNAN förlossningen, men när det väl gällde struntade jag i att det var 5 pers som stod och kollade, ville bara ha det överstökat.



Har inte hänt så mycket i helgen faktiskt, badade med Vilda idag och det var supermysigt. Har ni en stor dusch? I så fall kan du ju sitta ner och ha honom på benen, alltså att du har benen böjda och han sitter med ryggen uppåt dina lår. En tjejkompis duschade så med sin grabb och han gillade det verkligen. Vi fick badkar i vintras, bor i hyreslägenhet så det var bara att beställa! tummen upp! Vad har du själv gjort i helgen då? Kram

2009-05-10 @ 21:23:31
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0