natten,fredag,nästa vecka

Då har man sovit ett tag inatt också, Liam vakna 2.15 och sen vakna han 7.00 igen så det var riktigt skönt.
Nu ligger han och pratar för sig själv i babygymet =)

Vi gjorde avgjutning av hans fötter igår...så himla bra blev det.
Ska se om jag kan göra händerna själv idag, händerna är ju lite svårare =)
foton lägger jag ut sen när de är färdiga.

Jäkla blås väder idag..usch så någon promenad blir det inte idag =(
Imorgon ska jag till tandläkaren och se om jag har några hål, inte för att jag tror det för jag har aldrig haft hål, men nån gång ska väl vara den första. eller ?

På lördag är det loppppppis, äntligen...jag ser framemot loppisarna varje år, hihi älskar dom för man kan ju fynda jätte mycket t ex köpa en gammal träbyrå som man kan slippa ner och lasera, måla lite personligt på den, man kan göra mycket.
Sen är det marknad på lördagen ockå, vi får se om vi hinner med det.

Nästa vecka ska jag in till A jobb i malmö så vi kan "peka" ut maten som vi ska beställa till dopet, vi ska ju ha egengjord smörgåstårta så vi behöver en hel del till 4 st sådana.
Tur skattepengarna kommer snart så man har råd med det =)

Nu får jag uppehålla lillen som börjar tröttna på leksakerna.

ha en bra torsdag.

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

sv: Ja verkligen! Man gör verkligen allt för sitt barn, svårt att förstå innan man får sitt egna barn :)

2009-05-28 @ 11:26:36
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Marija

Vilken söt liten grabb du har:) Tycker det var igår som min lilla var två månader och hon blir snart 8 månader! sjukt vad tiden går.

2009-05-28 @ 12:26:18
URL: http://marijacecilias.blogg.se/
Postat av: Emelie med sonen Lukas

hehe jaa precis! allting ändras ju heela tiden å så länge det inte finns någon riktig stående forskning om det så tycker jag att man ska göra lite som man själv känner. Så länge barnet mår bra så borde det ju inte vara någon fara =D



Jaa det är helt sjukt! Sen kan det ta upp till två månader innan det spricker ockås så de kan gå runt å ha ont så länge vilket är jobbigt de också.. vet ju själv jag har haft tandvärk i knappt en vecka nu håller på att bli tokig haha =P



Kramar

2009-05-28 @ 17:49:54
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: tack så jätte mycket.



Hoppas allt är bra med dig

2009-05-28 @ 18:58:12
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0