Smile

Sover gott i vagnen.


Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Vad söt han är! Jag vet inte heller hur man gör en sådan design som jag har, därför bad jag en tjej göra det åt mig. Hon tar 100 kr, hennes blogg är mammajessica.blogspot.se. Man hinner liksom inte lägga ner tid på det heller. Enda anledningen till att jag kan skriva nu är för att maken tog över ett par sekunder.



Haha, min halvsysters pappa bor i Askeröd. Men det är ju en jäkla bra bit från Ystad. Hur lång tid tog det att köra in? Jag bor i Trelleborg, tog 50 minuter för vår del.



Jag vågar absolut inte köra bil! Inte med henne i bilen och sedan har jag bara kört en enda gång (inte så långt) på tio veckor så det känns lite skakigt faktiskt. Känner mig också låst och instängd. Jobbigt som fanken är det! Kram!

2009-05-05 @ 16:42:27
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Nej men jag ville inte föda i Malmö eftersom det verkade så stressigt där och sen fick inte pappan stanna kvar i Malmö heller. I Ystad fick han! Och dessutom låg ju BB på samma ställe som förlossningen så man fick samma barnmorska att prata med efter förlossningen. Tror jag inte man fått i Malmö. Vilda var ensam med att födas i Ystad den 13 mars, yay! Haha.



Vart har du Liam i bilen? I baksätet? Vad har du för babyskydd? Kram

2009-05-05 @ 18:16:17
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Och förresten så gör man som man vill med det där med rökning. Jag rökte också innan jag blev gravid men kunde absolut inte med lukten eller någonting när jag väl blev det och som tur är har jag inte börjat igen. Min syster rökte också under alla sina graviditeter. Kram

2009-05-05 @ 18:17:26
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Så söt han är! kramar från alle och kim

2009-05-06 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0