tjoho

Var tog solen vägen ? Man blir ju så deprimerad när det är sånt här grått och mulet väder, gud vad skönt det hade varit att åka utomlands till värmen och solen..... ligga på stranden och bara steka, ta ett dopp i havet när det blir för varmt, gå och köpa glass i baren som man ligger alldeles intill.....*pooooofff* Liam gör mig medveten om att vi sitter här hemma i det trista vädret och att det bara är att gilla läget !

Liam har blivit riktigt duktig om nätterna nu, han vaknar oftast bara 1 gång och det runt 4 tiden.
Jag gick upp före Liam idag faktiskt...av ren panik, jag trodde jag försovit mig men klockan var ju bara 7.30.
Jag ska ju till tandläkaren idag kl 10.30 sen ska jag till centersyd och köpa en födelsepresent till A som fyller år snart =)
Och för att jag ska hinna med allt innan vi ska röra på oss så krävs det tiiiiiid

* mata lillen
* byta blöja
* på med rena fina kläder
* Jag fixa håret
* jag klä på mig
* underhålla liam som börjar bli otålig
* bre några mackor
* lyfta upp liam och snacka lite
* trycka i mig mackorna för nu börjar kl bli mycket
* byta kläder på lillen igen efter han kräkt ner de gammla
* värma vatten och fylla upp flaskorna som jag ska ha med
* ta ut vagnen i bilen
* sätta liam i bilstolen
* jag in i bilen

så ser en dag för oss ut när vi ska ge oss iväg och så tänk er lite stress på detta också.

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja men det där var fint med :)

Nej eller jag hittade att om barn mellan 6 mån - 3 år är dåliga i magen och mår bra annars så var det inget att oroa sej för., Det var tydligen vanligt :)

Men har köpt blåbärsoppa till henne kanske bir bättre av det.



Vad bra! Jo då vi mår bra, här är det sol :D

kram

2009-05-29 @ 09:24:45
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha...ja, precis sådär är det att vara småbarnsförälder. :o)



Hoppas ni har en fin fredag!

Kram

2009-05-29 @ 17:37:54
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Låter betydligt roligare än våran dag. jag har städat, diskat och donat. Handlat mat. Och nu ska jag betala räkningar. :oP



Men det är skönt när det är gjort sen.

2009-05-29 @ 18:23:44
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emelie med sonen Lukas

ahhaha känner igen det dära! byta kläder på en själv samt lillen hundratals gången innan man kommer iväg! Men men de är charm också =D



Jaa precis man kan inte tro på allt man hör utav får gå lite på egen känn! Allt handlar ju om barnets välmående och det är ju mamman väldigt duktig på att se så! =)



hehe oj sitter det kvar så länge? :| (tandsmycket!)

2009-05-30 @ 00:54:05
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Sara

.. allt är bra med oss... ska uppdatera så mkt osm möjligt lovar, de är kul o skriva nu när livethar en så otroligt stor mening :) O man e ju stolt såklart. Har börjat prata dop, ska ni ha dop? Kram

2009-05-31 @ 10:31:50
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0