Grattis.

GRATTIS
till min mamma och pappa som hade bröllopsdag igår den 11 maj, hela 20 år!


Anledningen till att jag inte skrev grattis igår eller ringde till dom var att jag inte hade den blekaste om detta.
Men om vi vänder på det så tror jag inte de kommer ihåg min och Alex dag heller, när vi förlovade oss.
Den 28 juli-03 blev vi tillsammans
Den 28 juli-05 förlovade vi oss
Och ska vi gifta oss så kommer det med all sannolikhet bli den...gissa...ja såklart den 28 juli det med.

Så nu vet ni det mamma och pappa och Grattis igen för att ni stått ut med varandra  så länge Hihi
(jag har noterat i almenackan nu)


Bjuder på en bild här som är tagen utanför vårt hus....(vi har faktiskt grannar, på andra hållet =)

 


Kommentarer
Postat av: Gissa

Tackar så mycket ! Jodå, vi står ut med varandra hela livet känns det som. Man delar på allt och kompromissar en del. Vi har ju varit tillsammans sen 1983....så ni har en del att knappa in på ha,ha.

Men det klarar ni säkert.

2009-05-13 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0