videon...

Du som kommenterat godis filmen, står du inte för vad du säger eller ?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Jodå jag står för vad jag säger, men jag har ingen blogg eller vad man nu kan ha.Tycker bara det är roligt att gå in och läsa vad andra skriver och så.

Som sagt jag tycker det är synd att man ger en 2 månaders baby sötsaker, med tanke på att de inte vet vad det är för något. Annars tycker jag du har en väldigt fin liten son som du ska vara stolt över.

2009-05-26 @ 10:56:35
Postat av: anna

åh jagminns den där tiden som det var igår, det var det inte det var 14 år sen, vart sjutton tar tiden vägen?????

2009-05-26 @ 15:16:38
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0