Boel test idag

kl 13.15 är det dags för Liam's boeltest, egentligen skulle bvc ha kommit hem till oss men hon hade ont om tid så vi får komma till mottagningen istället.

Hon ska även kolla varför Liam skakar "nej" på huvudet ganska ofta, eller det var ofta innan nu har han slutat göra det så ofta så det kanske betyder att han menar nej för han har ju sett hur vi gör när vi säger nej till honom. men man vet aldrig så jag tyckte det var bäst att kolla upp det.

Sen ska hon även kolla hur han beter sig liggandes på mage, hon skulle ge mig lite tips till hur man får honom att krypa, men jag tror jag har provat allt och bara tror att Liam helt enkelt är ointresserad.

Jag gissade Liam's vikt och längd igår. I Augusti var han 70.5 cm lång och vägde 9600 gram.

Jag gissade nu på 10,6 och 72 lång så jag gjorde en egen koll här hemma med vår våg och ett bygg måttband vågen visade EXAKT 10.6 och måttbandet 72 cm....haha tänkt om vågen och mättdonet på bvc visar likadant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0