Han går

Liam kan gå själv.....nästan iallafall hihi, vi får hålla honom i händerna sen går han.


Kommentarer
Postat av: Karin (Albins mamma)

Haha ja det tror jag med =)



Ja det är otroligt vad mycket packning det blir, lite jobbigt ibland tycker jag :) Vi åker ofta till min mamma & pappa och är kvar minst en natt och då blir det mycket saker, men nu blir det härligare när vi har en väldigt rymlig bil, äntligen! :)



Jaha okej, det vet jag hur det är. Vet inte om du läste inlägget "Måndag och äntligen sex"? :) Albin har haft 6 tänder som kommit samtidigt, så han har haft ett helvette i sin mun stackarn. Han har 14 stycken nu. Hur gammal är Liam och hur många gaddar har han nu? Annars är det okej med oss, trött, ont i kroppen & lite huvudvärk som vanligt bara men annars så :)



KRAM!



2009-11-03 @ 20:46:19
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Ja usch vad det märks hur jobbigt dom har det i munnen! Ja det är svårt att veta vad han haft för symtom eftersom han har hemska problem med magen också, så det kan lika gärna bero på det - sover dåligt, äter dåligt osv. Men han har ju haft väldigt ont i munnen, som blodblåsor och vill absolut inte borsta tänderna oftast... Jag hoppas att det snart ska lugna ner sig nu. Han har jobbigt i flera månader då tänderna är på gång, för dom är så seg med att komma upp. Han fick första två tänderna när han var 5-6 månader och då hade det varit besvärligt sen han var 2 månader... Ja, och nu har han 14 st, herregud! :)

Men usch va jobbigt, jag förstår både dig och honom. Hoppas den kommer upp ordentligt snart!

KRAM!

2009-11-04 @ 13:48:53
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud så skoj.. Grattis! Eller det säger man kanske inte, men grattis iaf hehe...

2009-11-05 @ 19:24:37
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0