Kissat på sig

Liam har sovit ganska bra de senaste nätterna.
Det blev av en slump att han gick och la sig 1 timme senare än vanligt för vi hade besök här,
och vips så sov han hela natten.

Jag trodde först att det berodde på att vi glömt tända nattlampan, så dagen efter tände vi inte den, han gick och la sig i vanlig tid runt 19.30 men han vaknade som en inställd klocka 3.30.

Ja så då var det inte lampan som gjorde att han vaknade, igår la vi Liam 20.15 och han sov ända fram till klockan 5.00

Jag hörde hur han jämrade och vred på sig, stackaren var super trött men kunde inte sova vidare för han hade ju kissat ner sig. Usch inte alls skönt att vakna upp helt blöt ju så vi byte pyjamas och blöja sen fick han lite lite ersättning...han somnade om som en stock och sov ända fram till 8.30 sen.

Så hade nu inte Liam kissat på sig så hade han nog sovit hela natten inatt med.
Det blir ett försök inatt igen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh stackarn!



Sv: Ja jag såg det igår. Markus och jag tänkte testa det!

2009-11-12 @ 17:34:19
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va skönt att det är en sovarperiod nu!!! Lagom till jul och allt :-)



Kram

2009-11-13 @ 20:35:02
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0