Tyst

Sitter här i min ensamhet, maten på spisen, lillen har sovit sen 16 och sambon är fortfarande ute på vilovägar, ingen tv igång, lugna favoriter spelas på datorn och en massa tända ljus igång och ett lukte ljus med mild och härlig lukt....till och med värmepumpen är avstängd (snacka om tyst här inne)
Jag får nog sätta igång pumpen snart igen för det börjar bli lite kyligt, vår kamin blev isär plockad till molekyler, vi skulle endast byta plattorna inuti men det var ju fel plattor så nu är kaminen på "verkstad" så jag hoppas den kommer hem snart igen för jag vill ha värme, inget kan värma så som en kamin gör.

Nu tycker jag att jag hör ett litet knyst från sovrummet och nått som puttrar på spisen, bäst jag går och tar hand om de båda.

Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Nej jag tycker att designen blev mysig. Och bra utan bild när man skriver kommentarer, för hur fint det än var så var det ibland svårt att se vad jag skrev :)



Skönt med tystnad ibland. Det har jag inte haft här idag kan jag säga.... kram!

2009-11-20 @ 20:13:25
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: farmor

hej hjärtat. vad fin din nya sida är,jag kan läsa allting. skönt med lite lugn och ro, eller? bilderna på liam är jätte fina. hälsa alex och må så gott tills vi ses. ps, lycka till med kursen.

2009-11-20 @ 21:14:04
Postat av: Myran

Åhh, bor ni i hus? =)

2009-11-21 @ 13:26:20
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0