Idag och ikväll

Idag har det varit fullt ös...började morgonen kl. 7.30, Liam på sitt vanliga strålande humör...sätter honom i gåstolen efter blöjbytet sen går jag och sätter på kaffet och gör välling till Liam, lite lat är jag allt ibland så det blev välling till frukost idag.

Sen kom Annica en sväng så då blev det lite kaffe till.
När hon åkte kom hyresvärden och mekade lite med vår vask i köket.
Liam tog en tupplur här emellan.

Sen kom Rubi på besök, hon har varit i Thailand en hel månad så hennes mun gick i 190..haha nä skoja bara, vi tog en sväng till Ö&B för att handla skitpapper, endast toapapper var det jag skulle ha men om jag skulle ha lyckats med att bara stoppa ner papperet i kundvagnen hade jag nog fått ha skygglappar för ögonen...så det gick inte så bra med bara toapapperet.
När vi kom hem igen hade elden i brasan slocknat såklart och jag hade lämnat ett fönster öppet .
Vi fikade med kakorna vi köpt och med varsin kopp grönt mullbärs te med antioxidanter. http://www.mullbärste.se/te.asp
Super gott och nyttigt te. Jätte bra att ta på kvällen när sötsuget kryper på en.

Ja och strax efter Rubi åkt hem kom älsklingen hem. Nu sitter vi i varsitt rum, jag bloggar och han läser, Liam tog en tupplur till om ni undra !
Jag tittar jag upp lite över datorn då och då för att hänga med någorlunda i Unga Mödrar, sen fram till kl. 20 har jag lite tid att plocka undan, ta disk mm. innan Plastikkirurgerna börjar på 4:an, sne kl. 21 är det ju Desperate Housewives.
Fullspäckad kväll med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du låter som jag, ska bara ha det, så slutar det med allt annat än det hehe :)

2009-10-07 @ 13:20:24
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej hopp!



ja du hade då haft mycket för dig :).. Kul är väl det..



Helgen har varit lugn, brorsan och hans tjej och två vänner till var här på lite käk i lördags bara..mös och umgicks.. Nu har jag gått och blivit sjuker, fya allting känns bara förjävligt haha.. Hur e det med dig/ er en dag som denna?



kramis

2009-10-07 @ 14:41:57
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Madde

Tackar :).. Dock blir ja hemma idag med..



Ja de e la gött när man har fullt upp? gjorde ni igår då?



kramar

2009-10-08 @ 07:46:43
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja musik videon förstår jag inte mig heller på, men låten gillar jag :)

2009-10-08 @ 10:49:11
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Rubi

haha ja min mun gick nog i 190 när jag tänker efter...fast du lyssnadeså gärna!!!!

2009-10-19 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0