Video på Liam, för tidig present och helt Otroligt !

Vill ni veta något helt otroligt ? klart ni vill.....
Liam vaknade som vanligt vid 4 tiden och då fick han mat, han vände sig snabb om igen och somnade.
Klockan 5.30 tyckte han att det var dags att stiga upp men det tyckte självklart inte jag så jag lyfte över honom till vår säng och la honom på Alex plats, där somnade han om igen....
Jag vaknade...tittade på klockan två gånger innan jag förstod vad hon var, klockan var ju 8.30 herregud, tittade på Liam och han sov som en stock, hummmm
Jag tog på mig kläder och då vaknade plutten min han också...kan ni förstå..klockan var halv nio hihi så skönt, men nu har jag ont i ryggen för jag sovit för länge i sängen.

Jag skulle sätta Liam i sin gåstol, innan jag fått ner han i stolen sprang han i luften. när han kom ner i stolen gick det av bara farten här hemma.
Igår så fick han syn på kaminen och sprang raka vägen till den....som tur var så elda vi inte så den var ju kall, men shit vad det kunde ha gått illa, jag ringde till Alex och berättade och senare på kvällen så fick jag köra iväg för att hämta min för tidiga present (Alex fick inte in den i sin bil, så därför fick jag köra iväg) Presenten var från honom och hans föräldrar och jag blev super super lycklig, det var ett grindskydd till spisen, jätte fint i smide.
Tack !



Senare idag eller i helgen ska jag se om jag kan pussla ihop lite bilder, ja det som har hänt på gården här hemma som jag lovat er bilder på.
det är en hel del som har hänt och därför en hel del bilder.



Kommentarer
Postat av: Lola

Så sööt hehe

2009-10-09 @ 15:44:22
URL: http://babyleona.blogg.se/
Postat av: Madde

haha såå sööt, men vilken bra grej med skyddet vid spisen då :).. perfekt juh .. Slipper ni oroa er för det mer eller ja än på ett tag iaf..



Hoppas du får en underbar lördag..Några planer kanske?



kram

2009-10-10 @ 10:54:53
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch ja det kunde ha gjort riktigt ont. Som förälder hade man nog inte förlåtit sig själv så lätt. Men tur att de hade tänkt på de så det bara var att "hämta" Snygga var det :)

2009-10-10 @ 12:48:29
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

åhh så söt liam är :)

2009-10-13 @ 10:04:12
URL: http://justlivingourlifes.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Sv: vilket smart fint skydd...

Har suttit här och funderat lite på hur vi ska göra med vår kamin. Men det där så smart ut minsann..

2009-10-14 @ 10:30:27
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0