Säger han mamma och pappa ?

Har jag berättat att Liam är dunder förkyld, eller ja han var det i allafall men han är på bättringsvägen nu verkar det som, nu rosslar det lite i halsen...jag tycker så synd om honom särskillt när han ska sova. Jag får gå upp med honom 2-4 ggr per natt nu och antingen ge honom mat eller bara vagga honom i famnen så han somnar om och han brukar inte vara den som somnar i ens famn lilla plutten.
Nu när han är på bättringsvägen (hoppas jag) så börjar jag få nått virus, allt känns tjockt bakom öron, öga och mun, usch vad jag hatar att vara förkyld även om det bara inträffar 1 gång om året så är det riktigt jobbigt.

Liam har lärt sig 2 ordigt joller nu, jag blev så paff i förregår när jag hörde det för första gången när han sprang runt i sin gåstol, han sa papapapapap varierat med babababab....huuuu ? sa han Pappa tänkte jag ! 

Igår morse vaknade jag nog till det mysigaste man kan göra, jag hörde hur Liam låg och "pratade" så jag fortsatte med att blunda men kunde till slut inte hålla  mig längre för att snegla vad han gjorde...jag öppnar mina ögon och tittar rakt in i ett par stora blå ögon och en mun med ett gigantiskt smajl på som säger mamamamama....undrar om han försökte säga mamma där ?
Kan det vara så att han menar mamma och pappa ? =)


Kommentarer
Postat av: Lola

Leona säger också mamamamamamamama hela tiden och babababababababa...jag vill så gärna tro att hon menar mamma :) När jag sedan härmar henne så får jag världens största leende!

2009-10-15 @ 12:07:37
URL: http://babyleona.blogg.se/
Postat av: Emelie

MYYYYYS! Kan nog absolut vara mamma coh pappa han säger!

2009-10-15 @ 20:43:21
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0