Bröllops klädsel ?????

Liam han har försökt lära sig hur gåstolen fungerar idag igen...utan resultat dock.

Jag sitter och grunnar på vad jag ska ha på mig på bröllopet som vi ska på den 10 oktober, varför ska det vara så svårt att hitta något ?
Jag ska ha nån sorts klänning som slutar vid knäna, ingen aning på modell...tajt, cocktail, slät ?????
Och skor kan jag ju inte titta på föränn jag har hittat en klänning som passar och faller mig i smaken.
suck...
några förslag, bilder, inspiration ?

Nu ska jag gå och förberedda mig för sängen, krypa ner brevid mina älsklingar och sova stenhårt tills klockan slår nått runt 2.30 för då är det Liams tur att vakna. Jag tänkte jag skulle prova ge han lite vatten inatt istället för ersättningen, jag tror inte han är hungrig nämligen utan en ren vana att vakna mitt i natten....det återstår och se för han lär ju bli ilsken om han är hungrig och bara får vatten.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: sara

hej :) Checka in faceb o klänningen jag hade på dopet :) den e fin tycker jag! Köpt på stedht i höör- världens bästa affär :)

2009-09-22 @ 22:10:55
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/
Postat av: Nathalie

prova stylebystars.se dom har utförsäljning och har mycket fina klänningar + snabb leverans

2009-10-01 @ 16:39:56
Postat av: Alma - foto, mode, kreativitet <3

Hej! Det skulle va jättekul om du ville ställa en (eller flera) frågor till mig på min frågestund som jag har i min blogg just nu! Du får skriva så många frågor du vill! http://febwiie.blogg.se/2009/october/fragestund.html



Kram Alma <3

2009-10-01 @ 16:53:57
URL: http://febwiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0