Liam kan stå och andra tokigheter

Lördag igen...dagarna bara flyger förbi fast de ibland är sega, men när man väl lämnat ytterdörren en dag så går tiden väldigt fort.
Idag är en sådan dag som bara försvunnit, vi lämnade hemmet imorse på flykt hem till Alex syster med familj, där drack vi kaffe, sen puttrade vi vidare hem till ett par kompisar, där vi också drack kaffe....vi var hemma runt halv fem igen så det var den dagen det. Vi åt och sen åt Liam som sen däckade i sängen, jag pluggade lite inför kursen medans A spelade xbox, nu kollar han fotbollen och jag sitter här med en drink....Mjölk, Kahlua, Malibu och Is....efter en lång och varm dusch...mmmmm.

Vad har hänt med Liam då ?

Han kan nu inte bara sitta utav själv utan han kan även stå en kortare stund när han håller sig i tex en pall, så nu har vi lånat en gåstol, han förstår inte riktigt hur han ska göra än...men det gör han snart.
Han har även upptäckt en sak på sin kropp som andra barn gör mycket tidigare tror jag...sina FÖTTER, han har väl upptäckt dom så här sent för att han har haft fullt upp med att lära sig andra saker förmodar jag, ja alla barn är ju olika !
Han har även fått in en konstig sovställning när han sover, nämligen på tvären i spjälsängen...mmm väldigt bekvämt tycker han väl att det är att trycka huvudet mot spjälarna men jag tycker inte det är speciellt roligt att han ligger på det sättet eftersom han råkar få ut benen mellan spjälarna mitt i natten och får inte ut dom igen, en 5-6 gånger per natt gör han sådär.
Jag får köpa två spjälsängsskydd till och sätta ett ovanför och ett ovanpå det andra för han inte ska slå skallen jämnt, hi hi.

Nu ska jag gå och nanna kudden för imorgon är det kurs hela dagen.

En bild på vår nya bil....snyft för min älskade Audi.


Ps. Jag har inte glömt bort bilderna på renoveringarna här hemma, jag vill bara att allt ska bli färdigt innan jag publicerar bilder så ni kan se före och efter bilder.

natti natti


Kommentarer
Postat av: ruby och milo

tack detsamma:) jo det var grymt läskigt. Här ska jag läsa ordentligt:)

2009-09-20 @ 20:51:55
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Emma

Saab är snygga ju.. Inte ska du sörja den andre bilen :) hihi

2009-09-21 @ 12:29:45
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: martina

Audin va helt klart snyggare, men förstår att du byter efter problemen med den som du skrev om innan, skulle du någon gång köpa en ny audi rekommenderar jag verkstan i halmstad..

2009-11-20 @ 16:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0