Liam bytade JourPersonal inatt

Nu måste jag bara kolla med er läsare hur ni ser texten här som jag har i rubrikerna och i menyn...ser ni den bra och vilken stil är det ni ser ?
Jag har lagt in : pristina, casual, hobster, Bookman old style,  Engravers MT, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif
Här på min dator ser det ju bra ut men hos er kanske det ser för jävligt ut !

Jag och A bytade sida inatt så jag kunde få sova och vara utvilad till min utbildning idag, Liam sover ju i sin spjälsängen brevid min sida av sängen.

Japp Alex fick ha jouren inatt....nu ska jag inte klanka ner på honom eller nått sånt för det var verkligen jätte gulligt av honom att låta mig få sova ut ordentligt som jag inte har gjort på över året nu. Det var ju inte så lätt att få sova när man var gravid heller, ni som varit gravida vet vad jag pratar om.

Iallafall så skulle A ta hand om plutten, men vem kunde ana att han skulle vara så trött han med att det var jag som vaknade först av oss två när Liam ville något, hi hi sova fick jag ju inte göra så mycket men jag slapp iallafall att gå upp och göra flaskan och jag slapp att vända Liam rätt ett antal gånger, vilket är rätt lönlöst känns det som eftersom han vrider sig på tvären direkt när man vänt honom rätt.
Han sparkar med benen JÄTTE hårt och högt i madrassen också, man tror nästan att sängen ska braka ihop när han gör så...ingenaning varför han gör så heller...störigt, nån protest kanske.

Liam's försvunna tand har inte synts till den heller, för 2 månader sen ganska exakt så såg jag ju det lilla grynet i underkäken....envis liten rackare det där.
Jag har nu trott i 2-3 veckors tid att den snart Snart bryter igenom med tanke på Liam's gnälliga, envisa, övertrötta och rent ut sagt jobbiga humör...men inte en tand i sikte här inte så det är väl ännu en av de berömda faserna han går igenom.
Det konsiga är att så fort vi kommer bort eller det kommer någon hit på besök så blir Liam sitt vanliga gosiga, glada och charmiga jag, men ensamma hemma duger inte.


Kommentarer
Postat av: ruby och milo

haha ja eller hur :P madrassgolb kanske? det blir toppen eller så får man vara löjlig oc h sätta på en hjälm haha!



A eller vi var med i goboken.. gick ur förra veckan.. tyckte det var lite onödigt.. det var kul i början hehe...

Milo älskar prasselboken!...tror jag haha.



Han älskssar skivan med klassisk musik som man fick med i starpaketet. den lyssnar han jämt på när han ska sova:)

2009-09-20 @ 22:18:57
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Li

Hej! Kul att du tittade förbi hos mig. Ja, det skiljer ju bara 3 dagar på våra pojkar, roligt! Såg att han redan har börjat kunna stå med stöd. Vilken duktig kille! Amos har velat stå i knäet på en sedan han var några veckor, men man måste fortfarande hålla i honom.

2009-09-20 @ 22:28:58
URL: http://lisvardagsmat.blogspot.com
Postat av: ruby och milo

just det glömde svara på en sak.. ngt "stort" hur menar du då?:)

2009-09-20 @ 23:21:53
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Grymma Bloggdesigns & Skön Mammablogg!

Haha nej det gör det inte =) Vi bor i Norrköping! Mysig blogg du har =)



Du har väl inte missat att jag har HALVA PRISET PÅ BLOGGDESIGN!!! FRÅN OCH MED DEN 21 SEPTEMBER 09 FRAM TILL DEN 30 SEPTEMBER 09 BETALAR DU ENDAST 100 KR [ORD.PRIS: 200 KR] NÄR DU BESTÄLLER EN BLOGGDESIGN UTAV MIG! PASSA PÅ!!!

2009-09-21 @ 00:26:48
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0