Liam är omöjlig.

Känns som om det var ett tag sen jag skrev här, jag går bara in och svarar på kommentarerna och sen kommer jag inte längre här för det är ju en massa andra saker som måste göras nu innan kylan kommer.
Usch jag har hållt på att måla i snart 3 veckor, det känns som om jag inte kommer någon vart, sen är det uteplatsen som håller på att fixas också, men gud så fint det kommer bli när det väl blir färdigt.

Liam hade en kompis här igår, Liam träffar ju inte så många jämn gammla annars så gissa om hans ögon var stooora. Lucas är 1 månad äldre än Liam och kan redan förflytta sig på golvet när han ligger på magen, duktiga killen. Liam däremot har inte riktigt förstått att om man har armarna under sig så blir det lättare, nä Liam flyger flygplan på golvet...armarna rakt ut åt sidorna...inte kommer han någonstans hi hi

Men han har blivit väldigt duktig på en annan sak, han sitter faktiskt helt själv nu...jag vågar inte lämna honom sittandes helt själv ännu så jag sitter där beredd ifall han skulle tippa.

Annars har det varit det vanliga här hemma förutom med lite mer "slit" med lillen, han är så otroligt svår att få att somna på dagarna, han bara gråter och protesterar, det enda som riktigt duger är när man bär på honom medans man vaggar, hur jobbigt är inte det då ? så där har vi ALDRIG behövt göra innan. Han vaknar tidigare på natten, han är väldigt sällskaps sjuk, han är övertrött men vägrar sova (förutom vid läggdags, tack gode gud)
Han är blandad i magen, ibland väligt lös och ibland som en liten klump.
Han leker med nappflaskan...

Jag köpte Enagos välling igår men den tyckte han inte alls om, det är faktiskt det första han visar att han inte tycker om...så den ska han få slippa. snällt va ?!

Nu ska jag kolla lite på Idol sen blir det sängen för imorgon är det sjukgymnasten igen 9.00
natt natt

Kommentarer
Postat av: DamnCat

Hehe, men kondisen tränar man upp snabbt :) Och sen känner man sig störst, bäst och vackrast när man kommer hem efter ett pass :) Njaaa, ska vara så med magmusklerna vet jag inte om jag håller med om... Det är väl naturligt att de är lite delade när man varit gravid men man kan faktiskt få ihop dem hela vägen igen. Du kollar det iaf genom att du lägger dig på golvet, lägger handen mitt på magen med fingrarna pekandes mot golvet, sen lyfter du på huvudet som när man gör sit-ups. Då känner du om de är delade. Har man mer än två fingrars mellanrum så ska man vara försiktig med sit-ups tills man lyckats få ihop dem igen.

2009-09-09 @ 22:15:07
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat
Postat av: Emma

Jag klandrar dig inte! Man har ju en massa att göra utanför blogg världen, du har ju hus som ska fixas, en son som kräver tid och sen har du ju utbildning och din sambo med osv osv.. Inte hinner man med allt, inte ens jag hinner!



Du får dela med dig bilder hur de går för er i huset. Nyfiken som bara den :)

2009-09-10 @ 18:20:54
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det hade varit kul om han kommit in men jag vette smen om det är bra att ha en sån i min familj hehe.. Har väl inte den mest lag lydiga familjen kanske, men hey vi får väl rätta på oss om han kommer in skratt

2009-09-10 @ 20:49:37
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Haha Vilda flyger också flygplan, men knäna går som attan på golvet och hon kommer framåt ett par cm emellanåt. :)

2009-09-13 @ 19:49:35
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0