Sova vad i helsike är det ?

Inatt har Liam inte varit speciellt rolig...sova vad i helsike är det ?

Klockan 20 gick han och la sig som med de allra flesta andra kvällar, klockan 1 vaknade han igen för att ha lite mat som han normalt inte brukar göra...jag ger honom flaskan och vi båda somnar om igen.

Runt 5 tiden vaknar han igen (som han brukar) men nu var det pga pappa som slår fötterna i ett par smides ljusstakar som jag lagt på golvet och då vaknar självklart plutten igen, men jag vaknade inte av ljudet utan jag vaknade av Liam's klarvakna prat.

Alex gör flaskan och kommer in med den, när Liam ätit färdigt var det precis som om vi gett honom Redbull eller nått för jäklar vad pigg han blev.

Jag har grus i mina ögon och ber till gudarna att han skulle somna fort igen....nope
jag lägger Liam brevid mig...det hjälpte inte så mycket för då var där ju lång och roligt hår att dra i, jag rullade bort honom ett antal gånger men han ålade fram igen och trasslade in sina små händer i håret vid öronen...där som man är så ömmhårig och får tårar i ögonen när nån drar, Liam drar och skriker av glädje...mmmm jätte duktig.

Jag tror jag lyckades somna en liten stund fast att Liam var i full gång med att göra mamma pigg.

Ja suck så kan det gå....

Idag ska vi till BVC för vägning och mätning, sist vägde Liam 8600 gram och var 68 lång.
Idag gissar jag på 9300 gram och 71 lång.
Ska bli spänande och se om man har nått sådär rätt.

Jo föresten Liam har lärt sig hur man förflyttar sig i gåstolen, jag upptäckte det när han kommit fram till mina blommor som står på golvet i krukor, fast nu ligger bladen på golvet.

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

va härligt! haha huha då :/

haha ah de blir dyrt ja haha! hihi busig han är liam ;D

2009-09-30 @ 10:51:07
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken mindre road start på morgonen! :(

Hoppas iaf du kan se lite nu...

2009-09-30 @ 11:39:31
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det verkar som Emilia och Liam har pratat sig samman. Hon vaknar också på nätterna och vill leka.

Som tur är det övergående, men inte så roligt för mamma eller pappa.

Visst är det härligt med utveckling? :))

kram till er!

2009-09-30 @ 14:51:38
URL: http://lottaf.blogg.se/
Postat av: Madde

Hallojsan tjejen!



Var ett tag sedan nu och på bloggen din har det hänt grejer ser jag =) riktigt nice.. han växer så det knakar..Haha sicken rolig start på morgonen, e la tur att det inte inträffar varje morgon kanske ..Hur e det annars med dig?



kram

2009-09-30 @ 16:38:25
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Vi är bra sugna på en gåstol, står på köpa-listan när vi flyttat till nya stället där det inte är några trösklar i vägen. William vägde 9850 och var 69 cm på sin kontroll förra veckan - det drar iväg!

2009-09-30 @ 21:04:29
URL: http://blogg.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0