Godisprodukter och målning

För ett tag sen beställde jag lite grejor från www.eleven.se



Från vänster:

1. Too Faced Primer & Poreless
Denne ska jämna ut huden och få porerna att se mindre ut, den läggs under foundation eller så använder man bara primern.
Betyg av mig = Inte jätte imponerad av att den skulle dölja porer osv. men jag får dock en baby len hud.

2. Tvål Whipped Sugar, Pink cotton Candy Body scrub.
Betyg av mig = SUPER härlig doft, den smakar inte så illa heller faktikst, jag vill verkligen äta upp hela burken när den öppnas och doften flyger ut. Den luktar riktigt mycket godis, sockervadd...mmmm. Negativa att det är socker och det smälter så fort så nästa gång ska jag testa en med salt

3. Aqualina Pink Sugar Sensual EdT
Betyg av mig = Ännu mer godis fast med en lite mer kryddig doft än den vanliga Pink Sugar parfymen, Jag gillar helt klart denne parfym men föredrar ändå Pink sugar Creamy Perfume då den sitter längre på kroppen.
Det är nästan så man vill ta en tugga av sig själv när man har dessa parfymerna på sig.


Och så lite om byrån jag håller på med, Den är nästan helt färdig att målas nu....jäklar vilket jobb det har varit, jag har lutat av fler skåp/byrår innan men denna tog verkligen priset...hoppas den varit värt mödan.
Idag ska jag måla fötterna till byrån med Hammerite Metallfärg,svart hammarlack (www.hammerite.com) det är lejontassar av järn och de ska bli svarta så som jag gjort med handtagen till lådorna också.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag va tvungen att fråga Jocke nu om takläkt, om jag hade helt åt skogen fel eller inte =) När man bygger ett hustak och man lägger de långa "pinnarna", det är läkt. Man kanske inte sätta ihop ordet som jag gjorde... =)

Ja för tusan, bara skriv om det du gör, du är ju så kreativ av dig =)

2010-04-18 @ 22:28:39
URL: http://annamin.blogg.se/
Postat av: Lillie ♥

Gud så söt blogg :)

Assa jag har alltid undrat över hur man redigerar

i photoshop (ögonen) assa vad använder man för redskap? Det är så många grejer på photoshop som jag inte ens vet om finns, så om du har lust att berätta hur man gör, så kika in på min blogg och kommentera svaret.



Stora kramar ! :D

2010-04-19 @ 08:43:16
URL: http://lliilliiee.blogg.se/
Postat av: Lillie ♥

Åhh tack :D !

2010-04-19 @ 12:23:24
URL: http://lliilliiee.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, jag hade tänkt tavelram, fick en idé som jag såg framför mig, men kom som sagt aldrig på långt. En ram som skulle kunna innehålla flera foton, kanske olika storlekar med. =) Ja, det finns ju mycket man kan använda, men föll direkt för det när jag såg det materialet =)

2010-04-19 @ 21:23:16
URL: http://annamin.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Verkligen fint, vad du har slitit med den byrån!

Kul med nya saker från Eleven. De har rätt bra grejer där. :)



Kram

2010-04-21 @ 11:18:38
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0