Pinsamt och göra det stora borta....JU

Nu är jobbeveckan slut för min del.

Shelby följer med mig på jobbet och det funkar jätte bra.
Vi är ju ute nästan hela tiden (än sålänge) så hon tycker nog det är toppen, fast lite uttråkad blir hon allt.

Shelby och Liam har 1 sak gemensamt, en ganska konsig sak.
De båda kan inte göra det stora när de är borta, nä det går bara inte tydligen, det är precis som om de skäms eller nått. 
När jag parkerat bilen här hemma efter jag hämtat Liam på dagis  så klämmer han i allt vad han orkar, inte alltid...oftast, ibland hinner vi tilloch med in innan han klämmer fram nått stort i blöjan.
Jag öppnar bagageluckan till Shelby och ut hoppar hon med korsade ben och sätter sig på första bästa ställe hon landar på. Shelby kissar inte ens på jobbet !

Jag undrar hur det kan vara så här, Liam kissar ju såklart i blöjan på dagis men absolut inte bajsa, det kan ju vara något som märker det. hihi

Märkligt.

Så här klättrade Liam tillbaka in i bilen när vi kom hem från dagis för att lägga sig bekvämt och klämma i lite.



Shelby och hennes bästis Ådi





Kommentarer
Postat av: Vildas mamma

Så var jag också. Totalvägrade att gå och kissa i skolan så ibland höll jag mig i åtta timmar, tills vi kom hem. Haha! Nyttigt eller.



Kram!

2010-08-13 @ 21:40:18
Postat av: madelene

Shelby är ju superfin, hon kommer att tjocka på sig när hon blir äldre, här är några länkar med bilder på hur Doris såg ut när hon var i Shelbys ålder...



/Madelene



http://blogg.gd.se/doris/files/2009/05/hundsma07.jpg



http://blogg.gd.se/doris/files/2009/06/sover.jpg



http://blogg.gd.se/doris/files/2009/09/_mg_7952.jpg

2010-08-29 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0