Julen

24 december firades hemma hos oss med min familj
Sill, lax, skinka, ägg mm. på detta bord (mer bakom kameran)
Liam fick en Pulka, den ska vi test köra idag för jag har varit ute och gjort trappsteg och banat väg på den stooora kullen med snö vi har här hemma.
Nöj grabb med en leksaksmobil, äntligen en egen telefon =)
Kläder, ritbord (som nog var den bästa julklappen)
Maassssor med traktorer, lastbil, bilar, radiostyrd bil, 4 pussel, snickarbänk, kritor + ritblock, pulka...kommer inte ihåg allt han fick, det var en farlig massa iallafall.
Den 25 firades hemma hos farmor och farfar med kusinerna
(dåliga foton, ingen bra blixt på telefonen men men...)
När tomten kom så sprang Liam mot mig skrikandes som en liten flicka, han var livvvvrädd för honom. haha söte, men när Liam märkte att tomten delade ut paket mjuknade han något.
Tomten fick till och med en kram
Jag tog inte så många foton här eftersom batterierna dog.
Liam fick bl a.
Kläder, Duplo lego, Trumset, Duplo lego polisbil, traktor, kritor + ritblock mm.
Imorse monterade jag trummorna till honom...Dessa var en toppen julklapp enligt Liam. (tror vi plockar bort den där i metall som man slår på..jäklar vad den för liv) =)

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Vilken mysig jul ni har haft! =)



Förstår inte att det kan variera så otroligt mkt mellan olika dagis, skrämmande! Blir jobbigt om vi börjar fundera på att flytta och byta kommun, känns som att vi har det fruktansvärt bra just nu i jämförelse med många andra..

2010-12-27 @ 21:40:23
URL: http://blogg.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0